Kónya Péter, a Szolidaritás társelnöke a tüntetésük másnapján kénytelen volt elismerni, hogy kevesebben voltak a várakozásuknál, amit azzal magyarázott, hogy nekik nem volt pénzük - ellenben a kormánypárti holdudvarral - a buszoztatásra. Egyébként az is érthetetlennek tűnt, hogy miért éppen március 10-ére szerveztek tüntetést, de a Szolidaritás ezt azzal magyarázta, hogy nekik más üzenetük volt, mint a március 15-ére szervezett tüntetéseknek. Riportunkból (lásd keretes írásunkat) az derül ki, hogy ők is Orbán takarodj!-ban utaznak, ami vélhetően az ünnepi Milla-demonstráció fő motívuma is lesz, ahol elméletileg az ellenzéki mozgalmak színe-java megjelenik majd.
A Fidesz bázisa egyes kutatások szerint egymillióval csökkent, de a szavazni akaró, de magát most pártonkívülinek tekintőek létszámát több politológus is másfél milliósra teszi. Tehát elméletileg volna honnan „halásznia" az ellenzéki mozgalmaknak.
Az Egymillióan a sajtószabadságért Facebook-csoport (őket hívják a köznyelvben Millásoknak) két éve, a médiatörvény elfogadásának másnapján jött létre (jelenleg közel 100 ezer lájkolója van a Facebookon). Erősségük, hogy - a parlamenti ellenzéki pártokhoz képest - tavaly március 15-én és október 23-án látványos tömegdemonstrációt tudtak szervezni. A legtöbbet szereplő szervezőjük, a kiválóan nyilatkozó Juhász Péter, akivel korábban a drogliberalizáció kapcsán mint jogvédővel lehetett találkozni a médiában. A Milla Facebook-csoportot közel ötven ember szervezi, de a profi médiakampányuknak általában színészek és a belvárosi, leginkább liberálisnak tekinthető értelmiségiek szabnak arculatot.