Most mindenkinek, aki előfizet a Hetek nyomtatott verziójára, online előfizetést is adunk, amivel már csütörtökönként olvasható a friss újság és a teljes archívum is elérhető! Részletek: a Hetekben és a https://www.hetek.hu/elofizetes oldalon.
Második alkalommal jelent meg a Forbes magyar influenszereket rangsoroló listája. A top húsz szereplőknek a lap szerint egy képes posztért 400–800 ezer forintot, a videós tartalomért pedig akár másfél milliót fizetnek a cégek. A márkanagyköveti szerződések a tízmilliós nagyságrendet is elérhetik.
Amellett, hogy az influenszerekre óriási üzlet épül, a listát felvezető cikk címének – Tízmilliós összegek, tizenévesekkel teli utcák – második feléből is látszik, hogy a közösségi média beszélő fejei bekerültek a mainstreambe, a mindennapjainkba és – nevüknek megfelelően – befolyásolják a fiatalokat.
Tökfejek, boszorkányok, szellemek és csontvázak: honnan ered a Halloween valójában?
Több ezer éves hagyományokból épül fel a pogány szelleműző ünnep »
‘56 egy párizsi gyermek szemével
Külföldön is hatalmas izgalommal követték az akkori eseményeket »
Újév, rettenetes napok és a bűnbánat ereje
A rós hásánát követő időszak a önvizsgálat, bűnbánat, bűnvallás és a megtérés ideje »