hetilap

Hetek hetilap vásárlás
Így alakítják át a személyiségünket az influenszerek
Kit kövessek, bro?
 Így alakítják át a személyiségünket az influenszerek

Fotó: Shutterstock / PuzzlePix

2024. 05. 16.
Az elmúlt évtizedben a közösségi médiában dolgozó influenszerek meghódították a világot, befolyásolva, hogy mi iránt érdeklődnek a fiatalok, hogyan viselkednek, milyenné akarnak válni. Termékek és szemléletmódok hol nyíltabb, hol burkoltabb reklámozásával új társadalmi trendek felé terelik őket.

Most mindenkinek, aki előfizet a Hetek nyomtatott verziójára, online előfizetést is adunk, amivel már csütörtökönként olvasható a friss újság és a teljes archívum is elérhető! Részletek: a Hetekben és a https://www.hetek.hu/elofizetes oldalon.

Második alkalommal jelent meg a Forbes magyar influenszereket rangsoroló listája. A top húsz szereplőknek a lap szerint egy képes posztért 400–800 ezer forintot, a videós tartalomért pedig akár másfél milliót fizetnek a cégek. A márkanagyköveti szerződések a tízmilliós nagyságrendet is elérhetik.

Amellett, hogy az influenszerekre óriási üzlet épül, a listát felvezető cikk címének – Tízmilliós összegek, tizenévesekkel teli utcák – második feléből is látszik, hogy a közösségi média beszélő fejei bekerültek a mainstreambe, a mindennapjainkba és – nevüknek megfelelően – befolyásolják a fiatalokat.

Hetek Univerzum
Nemzeti Média - és Hírközlési Hatóság, 1525 Budapest, Pf. 75. | +36 1 457 7100 (telefon) | +36 1 356 5520 (fax) | [email protected] | www.nmhh.hu
Alapító-főszerkesztő: Németh Sándor - Founder Editor in Chief: Németh Sándor. Kérdéseit, észrevételeit kérjük írja meg címünkre: [email protected]. - The photos contained in the AP photo service may not be published and redistributed without the prior written authority of the Associated Press. All Rights Reserved. - Az AP fotószolgálat fotóit nem lehet leközölni vagy újrafelhasználni az AP előzetes írásbeli felhatalmazása nélkül! Copyright The Associated Press - minden jog fenntartva!