Ma már rengeteg illat sorakozik az üzletek polcain – ez mennyire okoz kihívást egy parfümőrnek, hogy valami újat alkosson?
– Igazából nagyon nincs új a nap alatt. Olyan ez, mint a zene: új akkordot feltalálni már nagyon nem lehet, viszont egyes kompozíciók jobban megérintik az embereket.
Az, hogy melyik illatból lesz nagyobb durranás, több tényezőtől is függ: egyes niche parfümök (parfümmanufaktúrában készült, egyedi termékek – a szerk.) akár minimális marketingráfordítással is népszerűek lehetnek. A nagyobb cégeknél pedig a népszerűség egyenes arányban van a marketingre ráköltött összeggel. Igazából abban látom a különbséget, hogy honnan jön egy-egy illat vagy mi inspirálta, illetve beleteszi-e az alkotója a szívét-lelkét.
Egy századot látott megtörténni
Beszélgetés a 100 éves Bakó Ferenccel »
Ősi ünnep új ruhában: a Valentin-nap másfél évezredes története
A népszerű ünnep a pogány Római Birodalom Lupercaliájára vezethető vissza »
Magyar hősök, zsidó túlélők: drámai holokauszt-történetek
Akik elmondják az elmondhatatlant »