2004-ben született Texas állambeli Mikaila Ulmer átlagos családban nőtt fel. Négyéves korában két alkalommal is megcsípték a méhek, ami egyből félelmet támasztott a lányban a rovarok felé. Majd nem sokkal később szülei bátorítására elkezdte tanulmányozni a csíkos potrohúak világát. Az ellenszenv hamar megszűnt, és Mikaila a fejébe vette, hogy a kihalófélben levő méhek megmentésében vállal szerepet. Ebben az időben előkerült a kislány dédnagymamájának 1940-ben írt recepteskönyve, benne egy különleges lenmagos limonádérecepttel. Ekkor jött a kérdés: Hogyan lehetne ötvözni a méhek megmentését a limonádéval? A megoldás a méz volt.
A dédnagyi limonádéreceptjében található cukrot felcserélte mézre és megszületett a „Me & The Bees Lemonade” vállalat. Először egy ifjúsági versenyen rukkolt elő a szerzeményével. Majd saját kertjükben árusították a mézes hűsítőt. Későbbiekben az ismerőseiknél és különböző rendezvényeken is megvásárolható volt a limonádé. 2019-ben pedig már Amerika 1500 üzletében, összesen egymillió üveg limonádét értékesítettek.
Napjainkban 5 féle ízesítésben érhető el az ital. Három éve a Corvinus Egyetemen megrendezett Brain Bar jövőfesztivál is meghívta előadónak a fiatal vállalkozót, ahol több kulisszatitkot is elárult. Többek között azt is, hogy az édesapja a Dell számítástechnikai nagyvállalatnál pénzügyekkel foglalkozik, édesanyja pedig egy reklámügynökség tulajdonosa. Ennek köszönhetően a cégindítást kellő szakmai támogatással tudta megtenni. Eleinte a cég a szüleivel közös családi vállalkozás volt, majd a terjeszkedéssel együtt további munkatársakkal kellett bővíteni a létszámot. Nem tagadja, hogy az iskolai tanulmányok és a cégvezetés közötti egyensúlyt nehéz megteremteni. Van, hogy a tanórák közötti szünetekben tudja intézni a cég ügyeit, vagy ilyenkor van ideje telefonos interjút adni az érdeklődőknek. Fontos iskolai megmérettetéskor a tanulás miatt a munkáját háttérbe szorítja, viszont kulcsfontosságú vállalati eseményekkor a tanulmányokat sorolja alacsonyabb prioritásba.