A lépés hatására a Bud Light eladásai bezuhantak és számos közéleti személyiség bojkottot hirdetett a márka ellen. Mint némely korábbi esetben, most is felmerül a kérdés: a rövid távú hatásokon kívül el lehet-e érni bármi érdemi eredményt multik bojkottálásával?
Most mindenkinek, aki előfizet a Hetek nyomtatott verziójára, online előfizetést is ajándékozunk, amivel már csütörtökönként olvasható a friss újság és a teljes archívum is elérhető! Részletek a Hetekben és a https://www.hetek.hu/elofizetes oldalon.
A Budweisert és annak kalóriaszegény verzióját, a Bud Lightot gyártó Anheuser-Busch InBev sörbirodalom mindig is nagy hangsúlyt fektetett a PR-ra és marketingre, az USA-ban gyakorlatilag lehetetlen kikerülni a márkát. Számos sportágban szponzorációs szerződésük van, nemcsak csapatokkal, de magával az MLB-vel (az USA első számú baseball-ligája), az NFL-lel (amerikaifoci-liga) és a NASCAR-ral is. A vállalat az európai sportvilágra is odafigyel, egyik legkreatívabb reklámakciójuk Lionel Messi 2020-as rekorddöntése után történt. Messi 2020-ban túlszárnyalta Pelé egy rekordját, miután a Real Valladolid ellen megszerezte a Barcelona színeiben rúgott 644. gólját. A Budweiser minden kapusnak annyi doboz sört küldött, ahány gólt kaptak a klasszistól, ráadásul egy kis fricska gyanánt mindegyik dobozon az ünneplő Messi szerepelt.