Ez egy PR cikk
A fenntarthatóság elveinek betartása egyre fontosabb, hiszen ezen áll vagy bukik az emberiség jövője. A fiatalabb generáció tagjainak – és az ezután megszületőknek – csak akkor van esélye egy élhető bolygón élni, ha most, azonnal teszünk érte.
Egyre hangsúlyosabb kell, hogy legyen a fenntarthatósági átállás, amihez olyan szemléletváltás kell a munkavállalók és a munkáltatók részéről is, mint amilyen a Flor által forgalmazott Tork termékeknél történt.
A Tork higiéniai termékek gyártója az Essity, a világ egyik vezető higiéniai és egészségügyi cikkeket gyártó nemzetközi vállalata. A cégnél a pandémia után azt tapasztalták, hogy átalakultak a fogyasztói szokások. Ez arra sarkallta az Essity-t, hogy megvizsgálják, mi áll a megváltozott igények hátterében.
Az Essity megbízásából elkészült egy olyan „Ökoiroda” elnevezésű kutatás, aminek számos tanulsága volt. Kiderült, hogy mi áll a munkavállalók preferenciáinak a komoly megváltozása mögött. Emellett arra is fényt derítettek, hogy miért kaptak lényegesen nagyobb hangsúlyt a fenntarthatósággal kapcsolatos elvárások.
A változás mértéke olyan nagy, hogy a munkaadóknak érdemes minél előbb átállni egy olyan irodai modellre, ami a fenntarthatósági elvek mentén működik. Miért? Mert csak így lesznek képesek megtartani a mostani munkatársaikat, és vonzóvá tenni a céget az új munkavállalók számára.
A kutatásból még számos információ kiderült. Íme, néhány ezek közül:
A munkavállalók 43 százaléka az irodáját környezetszennyezőnek érzi.
Az 50 százalékuk csalódást érez amiatt, hogy a munkáltatója semmit sem változtatott ezen.
A dolgozók mintegy 84 százaléka dolgozna szívesebben egy környezetbarátabb irodában.
A munkavállalók 70 százaléka szerint a fenntarthatósági fordulathoz a kezdeményezést a dolgozóknak kellene átvenni.
A tanulmány azt is kimutatta, hogy a munkavállalók 66 százaléka már az új munkahely keresésekor is rangsorolják a cégeket a fenntarthatósági hírnevük és intézkedéseik alapján.
Emiatt a vállalatok számára kiemelt fontosságú jól lereagálni ezt és végrehajtani a zöld átállást. Környezetbarát, fenntartható irodákat kell kialakítaniuk, figyelni az újrahasznosításra, a hulladék és az energiafelhasználás csökkentésére vagy a környezetvédelmi tanúsítványokkal rendelkező termékek használatára.
A folyamatban sokat jelenthetnek a fenntartható higiéniai termékek és megoldások is, mert általuk a dolgozók komfortosabban érzik magukat a munkahelyükön.
Ez a tanulmány az Essity-t arra ösztönözte, hogy a legnépszerűbb termékeiket karbonsemlegessé tegyék. Éljen Ön is a fenntarthatóság elvei szerint!
(Fizetett PR cikk)