Az NFL nyilatkozata szerint a "Futball mindenkié" című videójukkal az elfogadás erőteljes üzenetét szerették volna közvetíteni sportolóik és szurkolóik számára egyaránt. A felvételt nem sokkal azután tették közzé, hogy a Las Vegas Raiders védőjátékosa, Carl Nassib melegként coming outolt.
Röviddel Nassib bejelentése után meze lett a legkelendőbb az NFL-termékei közül.
“Büszke vagyok, hogy az NFL a reklámvideóval világos üzenetet küld az LMBTQ-szurkolói számára: kétségtelen, hogy a játék nektek szól"
- nyilatkozta az ügyben Sam Rapoport, az NFL sokszínűségi igazgatója.
Az új filmben a liga "újradefiniálja a játékot", hogy befogadó legyen minden különböző beállítottságú szurkoló, edző és játékos számára, illetve kiemeli, milyen életmentő források állnak az öngyilkosságot fontolgató LMBTQ-fiatalok számára, tette hozzá az NFL nyilatkozatában.
A videóban fekete alapon fehér villódzó betűkkel jelenik meg, hogy a futball "meleg", "leszbikus", "trasznemű", "queer", gyönyörű, szabad, minden és mindenkié. Arról a befogadó reklámfilm már nem szól, hogy ebbe a hetero férfiak és nők is beletartoznak-e.
„Ez a reklám a büszkeség és a befogadás fontosságának megünnepléséről szól. Elengedhetetlen, hogy éljünk a hangunkkal, és az NFL platformot kihasználjuk a pozitív változások ösztönzéséhez, ideértve azt is, hogy támogassuk azt, ami a játékosainkat érdekli és amit képviselnek ”- mondta Tim Ellis, az NFL marketing igazgatója.
(Daily Wire/Hetek)