Ezért hatékony offline reklámfelület a plakát minden vállalkozás számára (x)
Ezért hatékony offline reklámfelület a plakát minden vállalkozás számára (x)

www.printing.hu

2025. 01. 24.
A digitális jelenlét világában méltó helyet foglal el még a mai napig is a plakát, amely az offline megjelenés egyik leghatékonyabb eszköze a marketingben. Ennek megfelelően a helyhez kötött reklámozás területén belül kihagyhatatlan megoldás, a kommunikáció egyik leglátványosabb lehetősége.

Ez egy PR cikk

A Printing plakát tekintetében igyekszik a legextrémebb ötleteket is megvalósítani, hogy a lehető legeredményesebben eljuthasson az üzenetünk a célközönséghez. Ennek viszont vannak bizonyos kritériumai, ez viszont már nem a kiválasztott nyomda hatásköre.

Vegyük sorra, hogy mi játszik szerepet abban, hogy a kommunikáció hatékony legyen és olyan konverzióval ajándékozza meg a törekvéseinket a plakát elhelyezése, ami megtérülővé teszi ezt a befektetést. Tarts velünk és mutatjuk a legfontosabb szempontokat.

Megfelelő grafikai megoldások

Nem utolsó szempont, ha arra is gondolunk, hogy profi grafikus segítségét igénybe vegyük a plakát elkészítéséhez, de magunk is megtervezhetjük. Ennek persze vannak szoftveres és készségbeli feltételei is, de a vezérfonal állandó.

A legfontosabb feladatunk, hogy a vállalkozás arculati elemei egytől egyig megjelenjenek a plakát tervén, mert így lehet autentikus és bármikor felismerhető a márka. Ehhez hozzátartozik a színek használata, a grafikai elemek és a tipográfia is.

Mindent egybe véve viszont törekedni kell arra, hogy az összkép is koherens legyen. Fontos kiemelni ezenkívül, hogy a betűméretek megválasztása is komoly hangsúlyt kell, hogy kapjon. Ezzel lehet ugyanis megadni minden egyes szónak azt a súlyt, amit megérdemel. Így az üzenet pontos lehet.

Marketingstratégia, ami lehet időszakos és állandó

Az éves tervezés során már érdemes előre gondolkodni és a marketingstratégiát úgy megalkotni, hogy annak része legyen a plakátok elhelyezése is. Ez nem csak akkor kaphat főszerepet, ha valami nagy dobásra készülünk, mert az állandó ajánlatok is megjelenhetnek ilyen formában.

Persze a promóciók esetében különös figyelmet szentelünk a megjelenési lehetőségeknek, de az előrelátó tervezés minden szempontból megkönnyíti a munkát. Gondoljunk csak arra, hogy év elején megálmodjuk a kampányokat az állandó kínálat mellett, amit már csak meg kell valósítani, amikor eljön az ideje.

A tökéletes marketingtervben minden olyan apró részlet szerepel, ami a kivitelezéshez elengedhetetlen.

Pozicionálás és félreérthetetlen üzenet

A tervezés fázisában már gondolni kell a megfelelő pozicionálásra, amely minden reklámanyag elkészítése során kiemelt fókuszt érdemel. A plakát is akkor lehet csak eredményes, ha megfelelően közvetíti, hogy miért jobb a mi vállalkozásunk, mint bármelyik másik a piacon.

A célközönségnek megfelelő üzenettel és a kifogástalan grafikai megoldásokkal pedig tökéletessé válik a megálmodott plakátunk.

Ennek köszönhetően a márkát is építhetjük, a bizalmat növelhetjük és a mondanivalónk félreérthetetlen lesz. A Printing csapata pedig gondoskodik arról, hogy napvilágra kerülhessen az ajánlatunk.

 

(Fizetett PR cikk)

Aktuális hetilap
Kövessen minket!
Nemzeti Média - és Hírközlési Hatóság, 1525 Budapest, Pf. 75. | +36 1 457 7100 (telefon) | +36 1 356 5520 (fax) | [email protected] | www.nmhh.hu
Alapító-főszerkesztő: Németh Sándor - Founder Editor in Chief: Németh Sándor. Kérdéseit, észrevételeit kérjük írja meg címünkre: [email protected]. - The photos contained in the AP photo service may not be published and redistributed without the prior written authority of the Associated Press. All Rights Reserved. - Az AP fotószolgálat fotóit nem lehet leközölni vagy újrafelhasználni az AP előzetes írásbeli felhatalmazása nélkül! Copyright The Associated Press - minden jog fenntartva!