A kutatás szerint az emberek 45 százaléka már több mint két éve egyáltalán nem érezte boldognak magát, 25 százalékuk pedig arra sem emlékszik, hogy mit jelentett igazán boldognak lenni, ezért igyekeznek új módokon keresni a boldogságot.
Az emberek az egészségükre, a kapcsolatokra és a különböző élményekre teszik a legnagyobb hangsúlyt, hogy megtalálják a boldogságot, de a humornak is fontos szerepe van az életükben.
Az Z- és Y-generációba tartozók több mint 90 százaléka szerint sokkal több vicces reklámra lenne szükség, hiszen az ilyen hirdetésekre sokkal jobban emlékeznek.
A felmérés során megkérdezett cégvezetőknek azonban a 95 százaléka nem mer humort használni az ügyfelekkel folytatott kommunikáció során, és a cégeknek kevesebb mint a 20 százaléka törekszik a vásárlók megnevettetésére a reklámjaiban.
Elég kemény két éven vagyunk túl, és a világ minden táján híján vagyunk a boldogságnak. Nagyon nagy szükségünk van olyan élményekre, melyek mosolyt csalnak az arcunkra és megnevettetnek, és ebben a reklámok is tudnak segíteni”
- nyilatkozta Gretchen Rubin írónő, a felmérés egyik készítője.
(Oracle / Hetek)