Moo Daenget, aki egy közkedvelt thaiföldi húsos fogásról kapta a nevét, azután kapta szárnyára a hírnév, hogy egy több millió követővel rendelkező TikTok csatorna elkezdte megosztani a róla készült videókat, és népszerűsége azóta is töretlenül ível felfelé: a Khao Kheow Open Zoo látogatóinak többsége csakis őrá kíváncsi, az emberek már nyitás előtt érkeznek, hogy elsőként készíthessék róla a képeket. A bébivíziló közkedveltsége jelentős anyagi bevételt jelent az otthonának: az addig napi nagyjából nyolcszáz látogatóval rendelkező állatkertbe mostanra négyezren érkeznek, hétvégente pedig akár a tízezer főt is eléri a látogatottság.
Az intézmény igazgatója szerint Moo Daeng
titka a természetes cukisága, a viselkedése ugyanis egyszerűen vonzza a turistákat,
egyik gondozója pedig, Atthapon Nundee úgy nyilatkozott: „Azt akartam, hogy az emberek megismerjék. Azt akartam, hogy sokan jöjjenek megnézni, nézzék online, vagy csak vicces kommenteket hagyjanak. Erre sosem mertem gondolni.”
A napokban készülnek el a kisállattal ellátott hivatalos ruhák és ajándéktárgyak, hamarosan pedig élő kamera indul, ahol 0-24-ben figyelemmel lehet kísérni a bébivíziló mindennapjait.
Telex/Hetek