Ez egy PR cikk
Természetesen a cikk végére érve meglesz a válasz a feltett kérdések mindegyikére. Nem is húzzuk tovább az időt, inkább következzenek a részletek, vagyis a hírlevélküldés és az e-mail marketing automatizálás lehetőségei, méghozzá gyakorlati szempontból.
Az e-mail marketing, azon belül is a hírlevél tudatos alkalmazása kifejezetten működőképes marketingeszköz. Csak kellő hozzáértéssel, stratégiai megközelítéssel, és mindenekelőtt rendszeresen kell csinálni.
Mondjuk úgy, hogy testreszabott hírlevélsablonok használatával értékadó kommunikációt folytatsz az e-mail listádon szereplők irányába. Nagyban megkönnyíti ennek a kivitelezését, hogy ma már szoftveresen, egyetlen rendszerből pikk-pakk megoldható a dolog.
Persze egyazon szoftveren belül sokkal több olyan feladat és folyamat intézhető, amelyek szintén a működőképes emailmarketing égisze alá sorolhatók.
A folyamat lényege, hogy előre elkészített emailek segítségével kommunikálsz a feliratkozóid felé. Méghozzá abban a fázisban, amikor ők a leginkább fogékonyak a mondandódra.
Ehhez nem is kell más, mint gondosan megtervezni, hogy az adatbázisod mely csoportja kapja meg a szóban forgó kommunikációt. Kiegészítve persze azzal a nem elhanyagolható információval, hogy pontosan mikor, milyen ütemben menjenek maguk a levelek.
Hogy milyen rendszer, illetve szoftver segíthet a megvalósításban? A “mi az a CRM” kérdésre keresve a választ gyakorlatilag itt a megoldás, hiszen modern CRM rendszer lesz az, amellyel a hírlevélküldés is automatizálható - többek között.
Óriási előny, hogy praktikus és felhasználóbarát CRM rendszert használva a szoftver könnyen összeköthető a weboldaladdal, valamint a Facebook és a Google fiókoddal egyaránt. Hogy miért lesz mindez kimondottan előnyös?
Azért, mert így könnyen megtudhatod, mely csatornából érkeznek a legértékesebb érdeklődők. Sőt, mindezen felül akár A/B tesztek segítségével elemezheted azt is, hogy melyik kampányok működtek magasabb sikerrátával.
Úgyhogy tényleg komoly potenciál rejlik az e-mail marketing és a hírlevélküldés CRM segítségével történő megvalósításában. Nemcsak a várható eredményeket és a megtérülést tekintve, hanem a kivitelezés automatizációs lehetőségeinek fényében.
Csak bízni tudunk abban, hogy a cikken keresztül sikerült felébresztenünk a motivációt a megvalósítás irányába.
(Fizetett PR cikk)