Ez egy PR cikk
A Hubspot tanulmánya is azt igazolja, hogy a bloggal rendelkező cégeknek 67%-kal több forgalmuk van, mint azoknak, amelyek nem élnek a lehetőséggel. Nézzük meg, hogy melyek a legfontosabb lépések egy blog elindításához.
Sokan most is azt gondolják, hogy egy vállalkozásnak nem olvasóközönségre, hanem ügyfélre van szüksége. Helyette a webhely és a termékek népszerűsítésére összpontosítanak, nem pedig blogcikkek készítésére. Pedig a blogoldala az, ami az olvasót ügyféllé alakíthatja át. És mi történik, ha az olvasó vásárlóvá válik? Nő az eladás! Megtérülő körforgás, amely segít optimalizálni a webhely SEO-ját. Így egy blogoldallal organikusan vonzhatod az ügyfelekfet és a Google keresések első oldalán helyezkedhetsz el, persze ehhez feltétlen tudnod kell, hogy mi az a SEO.
Ezt alaposan át kell gondolni, mert a márkádat vagy szolgáltatásodat fogja képviselni. Ha van kész ötleted, hogy milyen nevet szeretnél, akkor nagyszerű. Ha még nincs, akkor figyelj arra, hogy rövid és leíró jellegű, és könnyen kiejthető legyen, és tükrözze a vállalkozás lényegét.
A domain névnek tökéletesen meg kell egyezni a blog sajátosságaival. Legyen eredeti, egyszerű és emlékezetes, könnyen olvasható és találó. Meg kell vásárolnod, amihez számos lehetőség áll rendelkezésre. Javasoljuk, hogy tekintsd meg a legjobb tárhelyszolgáltatókat és árazási terveiket, hogy megtaláld a számodra legmegfelelőbbet. Ügyeljen arra is, hogy olyan tárhelyszolgáltatót válassz, amely kínálja a keresett szolgáltatásokat, valamint gyors ügyfélszolgálattal rendelkezik arra az esetre, ha problémába ütközöl.
A WordPress témákkal és sablonokkal az egyéni webhelyek tervezése most egyszerűbb, mint valaha. Különféle ingyenes és fizetős témák állnak rendelkezésre, amelyek közül választhatsz a webhely megtervezésekor. Ügyelj arra, hogy a blog tartalma megfelelő és könnyen használható téma segítségével sokkal jobban testre szabható, ami több ügyfelet vonzhat.
A következő lépés az egyedi blogtartalom írásának és közzétételének megkezdése. Tartalom írásakor bevált SEO gyakorlatokat kell alkalmaznod, hogy olvasható legyen. Ugyanakkor a tartalomnak 100%-ban eredetinek kell lennie.
A közösségi média platformok hatalmas marketing lehetőséget jelentenek a vállalkozások számára. Megoszthatod tartalmaidat olyan platformokon, mint a Facebook, Instagram, Linkedln vagy Pinterest. Ezekre a platformokra mutató hivatkozásokat is hozzáadhatsz, így azok, akiknek tetszik a tartalma, megoszthatják azt közönségükkel.
Amint elkezd forgalmat látni a blog, itt az ideje, hogy elkezdj bevételt szerezni belőle, ha ügyes vagy, illetve szükség esetén felkeresel egy profi marketingszakembert, aki segítségedre lehet, akkor passzív vagy teljes munkaidős bevételre is szert tehetsz.
(Fizetett PR cikk)