MEGALKUVÁS NÉLKÜL! A világ rohamléptékben változik, a hírek cunamija könnyen betemethet. Egy valami azonban nem változik: az ügy, amelyet a Hetek az olvasóival közösen képvisel. A hit, a család és a nemzet szeretete. Az előfizetésével most ön is támogathatja ezt a fontos munkát: részletek a hetek.hu/elofizetes oldalon.
A Disney szóvivője így nyilatkozott a médiának: „Amikor a fiatalabb közönségnek szóló animációs tartalmakról van szó,
elismerjük, hogy sok szülő jobban szeretne bizonyos témákat a saját feltételeik és időbeosztásuk szerint megbeszélni a gyerekeivel”.
A „Win or Lose” minden egyes epizódja, amelyek a tervek szerint február elejétől tekinthetőek meg a Disney+-on, a különböző karakterek pályán kívüli életére fog összpontosítani a nagy rájátszás előtti héten.
A sorozat első évadának egyik epizódjában egy transzneműként azonosított karakter nemi identitására való utalásokat is tartalmazott volna.
Bár ez a karakter továbbra is szerepelni fog a sorozatban, a karakter transzneműségére vonatkozó minden említést eltávolítottak.
A múltban a Disney kreatív vezetői ragaszkodtak az LMBT tartalmak beillesztéséhez, még akkor is, amikor bojkottal fenyegették őket.
A 2020-as „Előre” című animációs filmben egy szereplő utalt homoszexuális kapcsolatra. 2022-ben a Disney „Toy Story” spin-offjában, a „Lightyear”-ben két női szereplő csókja szerepelt. A film nyitóhétvégi teljesítményére vonatkozó előrejelzések alacsonyak voltak, de a „Lightyear” valahogy mégis alulteljesített.
Egy másik 2022-es Disney vállalkozás, a „Baymax” egy transzneműnek valló férfit mutatott be, aki menstruációs betétet ajánlott egy élelmiszerboltban. A Disney+ streamingplatform szintén népszerűsítette a drag-show-kat, és a gyerekfilmek és -sorozatok készítéséről híres stúdió többször is alkalmazott LMBT színészeket és színésznőket, népszerű karaktereket nyilvánított „genderfluidnak”, és még sok mást is tett a gender-ideológia népszerűsítése mellett a gyerekek körében.
Talán nem meglepő, hogy a Disney LMBT-propagandája népszerűtlennek bizonyult az amerikaiak nagy többsége körében. A Rasmussen Reports idén közzétett felmérése szerint
az amerikai felnőttek több mint 70 százaléka egyetértett azzal, hogy a Disney-nek „vissza kellene térnie az egészséges műsorokhoz, és lehetővé kellene tennie a szülők számára, hogy eldönthessék, mikor tanítják gyermekeiket a szexualitásról”,
54 százalék pedig egyetértett azzal, hogy az LMBT-témájú műsorok „nem megfelelőek” a gyermekek számára.
A növekvő ellenérzések és a bojkottal való fenyegetés hatására számos vállalat kezdett el visszalépni az LMBT-témák népszerűsítésétől.
Miután a transzneműként azonosító Dylan Mulvaneyvel való katasztrofális együttműködése bénító bojkottot eredményezett, a Bud Light úgy döntött, hogy felhagy az LMBT-aktivizmussal, és az „anti-woke” humoristát, Shane Gillist alkalmazza Mulvaney helyett. Más vállalatok, mint a Walmart, a Target, a Lowes, a John Deere szintén visszaléptek vagy teljesen felhagytak az LMBT és DEI aktivizmussal.
Könnyen lehet, hogy a Disney lesz a következő a sorban, aki maga mögött hagyja a woke-ot.
(WashingtonStand/Hetek )