Ez egy PR cikk
Az online közönség megszerzésére, megtartására és növelésére szolgáló eszközök és stratégiák összességét nevezzük így. Számos módszer és stratégia tartozik alá, kezdve a weboldal optimalizálásával, de a tartalommarketing és a közösségi média felületek kezelése, valamint az e-mail-marketing is a részét képezik.
Ha mi nem értünk hozzá, érdemes egy olyan kiváló céggel felvenni a kapcsolatot, mint a toldi marketing. Egy szakértő segíteni fog a legfontosabbat elérni: a relevanciát! A megfelelő célcsoportot megtalálni, majd számukra érdekes tartalmakat készíteni és eljuttatni hozzájuk.
A hagyományos marketingeszközökkel szemben számos előnye van. Elég csak belegondolni, hogy a felhasználók mennyi időt töltenek az online platformokon: ezért könnyebb elérni és megszólítani őket. Részben ennek is köszönhetően sokkal költséghatékonyabb is egy hirdetőtáblánál vagy egy TV-reklámnál.
Hatalmas előnye a mérhetőség, illetve hogy élőben lehet vele nyomon követni az egyes kampányaink eredményeit. Ez jelentős segítséget jelent az optimalizálás terén.
A nulladik lépés mindig a stratégia megalkotása és a célok kitűzése kell, hogy legyen. Meg kell határozni az is, hogy milyen platformokon szeretnénk megjelenni, miként fogjuk elérni a célcsoportot. Számba kell venni a rendelkezésre álló erőforrásokat is, melyek segítségével meg tudjuk valósítani a kampányainkat.
Csak ezt követően térhetünk rá az egyes eszközök és módszerek fokozatos bevezetésére. Ezután jön a folyamatos monitoring, az eredmények rendszeres figyelése, hogy optimalizálhassuk a kampányainkat.
Mindez lépésről lépésre:
Célok meghatározása: Mit szeretnénk elérni az online marketing stratégiával?
A célcsoport meghatározása: Kikhez akarunk szólni? Mik az igényeik, szokásaik és preferenciáik?
Csatornák kiválasztása: A célcsoportunk melyik online platformot preferálja?
Eszközök kiválasztása: A céljaink elérését legjobban támogató online marketing eszközök és platformok meghatározása.
Cselekvési terv elkészítése: Milyen teendőnk van az egyes online kampányok esetén?
A büdzsé meghatározása: Mire mekkora keretünk van?
Végrehajtás: Elkészült, vágjunk bele!
Mérés és elemzés: Legyen folyamatos, hogy értsük a történéseket!
Optimalizálás: Így javíthatjuk a kampányok hatékonyságát.
Ha mindezt betartjuk és a megfelelő stratégiát és eszközöket alkalmazzuk, akkor az online marketingnek köszönhetően nagy növekedést érhetünk el a digitális térben. A Toldimarketing segítségét bátran kérhetjük mindehhez!
(Fizetett PR cikk)