A Jézusról és tanítványairól szóló sorozat több mint 6 millió dollárt hozott a nyitóhétvégén.
A hitéleti témájú filmek rajongói továbbra is bizonyítják, hogy egyre nagyobb az igény arra, hogy több egészséges, bibliai családbarát tartalmat lássanak a nagyvásznon.
A sorozat a történelem legnagyobb közfinanszírozású televíziós projektje, és továbbra is újabb és újabb sikereket ér el.
A Chosen epizódjait több mint 500 milliószor nézték meg, és a sorozatot az első évad premierje óta már több mint 108 millióan látták.
A sorozat alkotója, rendezője és társ-forgatókönyvírója, Dallas Jenkins még tavaly döntött úgy, hogy bemutatja a mozikban a 3. évad első néhány epizódját.
"Azért van lehetőségünk új dolgokat kipróbálni, például egy tévésorozatot a mozikba vinni, mert a rajongóink annyira szenvedélyesek és támogatóak.
Remélhetőleg ez másokat is arra késztet, hogy megnézzék az első és a második évadot" - nyilatkozta akkor.
Tavaly A Chosen 3. évadának mozibemutatója a top 3-ban landolt a jegypénztáraknál, és 8,7 millió dollárral végzett az amerikai mozikban.
A 4. évadot 2300 moziban mutatták be.
(CBN/Hetek)