A játék alapvetően egy krumplialakú műanyag, amit számos műanyag kiegészítővel lehet felszerelni, ettől függően eddig lehetett női vagy férfi orrot, szájat, szemet, illetve bajuszt helyezni rá. A Hasbro most ősszel elindítja a "Kreáld meg saját Krumplifej-családodat" csomagot,
amivel "a család számos arcát" ünnepli majd.
Egyre több játéktársaság változtatja meg hagyományos márkáit, hogy így "tisztelje és mozdítsa elő az amerikai kultúra sokszínűségét".
Krumplifej úr és Krumplifej asszony továbbra is kapható lesz, csak más néven.
“Úgy vélem ez a változás hűen mutatja, hogy a Hasbro nem csak a régi márkák fenntartásáért tesz, és ugyanazon régi utakat járja évről-évre, hanem valóban megérti, hogy
a márkákat újra kell gondolni, álmodni és frissen kell tartani."
- nyilatkozta a márkáért felelős cég, a Metaforce társalapítója, Allen Adamson.
A Hasbro később Twitter-üzenetben igyekezett megnyugtatni mindenkit, hogy a döntés ellenére Krumplifej úr és Krumplifej asszony továbbra is elérhető marad, de családjuk új figurákkal bővül majd, ezért kellett a változtatás a márkanévben.
Hold that Tot – your main spud, MR. POTATO HEAD isn’t going anywhere! While it was announced today that the POTATO HEAD brand name & logo are dropping the ‘MR.’ I yam proud to confirm that MR. & MRS. POTATO HEAD aren’t going anywhere and will remain MR. & MRS. POTATO HEAD pic.twitter.com/6I84KrxOLQ
— Hasbro (@Hasbro) February 25, 2021
(Reuters/Hetek)