Live chat – a hatékony ügyfélkiszolgálás modern eleme (x)
Live chat – a hatékony ügyfélkiszolgálás modern eleme (x)

www.ideastyle.hu

2022. 10. 25.
Az információ értéke ma már felbecsülhetetlen. A hasznos információ pedig nélkülözhetetlen üzletünk, vállalkozásunk sikeres működéséhez. Ha tudjuk, mi a piacunk vágya, problémája, megcélozhatjuk megoldásainkkal a fogyasztókat.

Ez egy PR cikk

Az információs társadalmi berendezkedést felváltotta az interakciós. Ennek középpontjában már nem az adat áll, hanem maga az ember. Szükség van a gyors, azonnali reakciókra, ezzel növelve a hatékonyságot.

Aki kimarad, lemarad

Ha személyesen vásárolunk egy üzletben, szeretjük, ha találunk a közelben eladót és tudunk segítséget kérni. Ezt az igényünket igyekszik megoldani a live chat funkció webáruházunk szolgáltatásaként.

Sokakat elborzaszt a gondolat is, hogy ezt a feladatot beépítsék a webshop működésébe. Pedig az emberek többségének vannak kérdései, és szeretnék azokat feltenni valakinek, akitől mihamarabb választ várnak.

Ha erre nincs lehetőség, olyan helyre fognak elnavigálni a vásárlójelöltek, ahol megoldást találnak problémáikra és válaszokat a kérdéseikre.

Igényel némi kapacitást a vállalkozás részéről, de az értékesítés javításával jelentős versenyelőnyre lehet szert tenni vele. A hagyományos vásárlás élményét kínálhatjuk vele az online térben.

Miért előnyös a live chat funkció?

A live chat lehetővé teszi a valós idejű kommunikációt a vállalkozás és az ügyfél között. Ezáltal jelentős mértékben felgyorsítja a vásárláshoz vezető folyamatot.

Sokkal személyesebbé teheti az információcserét, bizalmat épít, ezzel könnyedén hűséges vásárlókat lehet szerezni.

Nem utolsósorban pedig nem is gondolnánk, mennyi információt szolgáltat a webhely látogatóiról ez a funkció. Látjuk, mely oldalakat, aloldalakat nyitják meg, mennyi ideig tartózkodnak egy oldalon. Megtekinthetjük látogatóink számát, földrajzi helyét is.

Ily módon teljes mértékben nyomon követhető a látogató útja. A megismert adatokat felhasználhatjuk hatékonyságunk növelésére, valamint akár a hirdetéseinkhez is hasznosíthatjuk ezeket.

A jó live chat ügyfélszolgálatos munkatárs tulajdonságai

Vállalkozásunk érdekében kiemelten fontos, hogy vásárlóink, ügyfeleink kivel találkoznak a vásárlási út folyamán. A vevőszerzés lelke a kommunikáció.

Ezért nem mindegy, hogy az a munkatárs, akivel párbeszédet folytat weboldalunkon a látogató, milyen személyiségjegyekkel és képességekkel rendelkezik. Személyes kapcsolat kiépítése által könnyebben kötelezik el magukat a vásárlás felé az emberek.

Komoly szempont munkatársunk gyors gépelési képessége, illetve remek helyesírása. Az írásbeli kifejezési módjának magas szinten kell működnie. Ne keverjük össze a szóbeli kommunikációval, ez egészen más kompetenciákat feltételez.

A segítőkészség és a pozitív hozzáállás szontén alapvető jellemző. Ezek mellett természetesen alaposan ismernie kell az adott weboldalt, illetve cégünk termékeit, szolgáltatásait is. 

Ezekre a tulajdonságokra alapozva érdemes választani a live chat területére munkatársat.

(Fizetett PR cikk)

Aktuális hetilap
Kövessen minket!
Nemzeti Média - és Hírközlési Hatóság, 1525 Budapest, Pf. 75. | +36 1 457 7100 (telefon) | +36 1 356 5520 (fax) | [email protected] | www.nmhh.hu
Alapító-főszerkesztő: Németh Sándor - Founder Editor in Chief: Németh Sándor. Kérdéseit, észrevételeit kérjük írja meg címünkre: [email protected]. - The photos contained in the AP photo service may not be published and redistributed without the prior written authority of the Associated Press. All Rights Reserved. - Az AP fotószolgálat fotóit nem lehet leközölni vagy újrafelhasználni az AP előzetes írásbeli felhatalmazása nélkül! Copyright The Associated Press - minden jog fenntartva!