Ez egy PR cikk
Az információs társadalmi berendezkedést felváltotta az interakciós. Ennek középpontjában már nem az adat áll, hanem maga az ember. Szükség van a gyors, azonnali reakciókra, ezzel növelve a hatékonyságot.
Ha személyesen vásárolunk egy üzletben, szeretjük, ha találunk a közelben eladót és tudunk segítséget kérni. Ezt az igényünket igyekszik megoldani a live chat funkció webáruházunk szolgáltatásaként.
Sokakat elborzaszt a gondolat is, hogy ezt a feladatot beépítsék a webshop működésébe. Pedig az emberek többségének vannak kérdései, és szeretnék azokat feltenni valakinek, akitől mihamarabb választ várnak.
Ha erre nincs lehetőség, olyan helyre fognak elnavigálni a vásárlójelöltek, ahol megoldást találnak problémáikra és válaszokat a kérdéseikre.
Igényel némi kapacitást a vállalkozás részéről, de az értékesítés javításával jelentős versenyelőnyre lehet szert tenni vele. A hagyományos vásárlás élményét kínálhatjuk vele az online térben.
A live chat lehetővé teszi a valós idejű kommunikációt a vállalkozás és az ügyfél között. Ezáltal jelentős mértékben felgyorsítja a vásárláshoz vezető folyamatot.
Sokkal személyesebbé teheti az információcserét, bizalmat épít, ezzel könnyedén hűséges vásárlókat lehet szerezni.
Nem utolsósorban pedig nem is gondolnánk, mennyi információt szolgáltat a webhely látogatóiról ez a funkció. Látjuk, mely oldalakat, aloldalakat nyitják meg, mennyi ideig tartózkodnak egy oldalon. Megtekinthetjük látogatóink számát, földrajzi helyét is.
Ily módon teljes mértékben nyomon követhető a látogató útja. A megismert adatokat felhasználhatjuk hatékonyságunk növelésére, valamint akár a hirdetéseinkhez is hasznosíthatjuk ezeket.
Vállalkozásunk érdekében kiemelten fontos, hogy vásárlóink, ügyfeleink kivel találkoznak a vásárlási út folyamán. A vevőszerzés lelke a kommunikáció.
Ezért nem mindegy, hogy az a munkatárs, akivel párbeszédet folytat weboldalunkon a látogató, milyen személyiségjegyekkel és képességekkel rendelkezik. Személyes kapcsolat kiépítése által könnyebben kötelezik el magukat a vásárlás felé az emberek.
Komoly szempont munkatársunk gyors gépelési képessége, illetve remek helyesírása. Az írásbeli kifejezési módjának magas szinten kell működnie. Ne keverjük össze a szóbeli kommunikációval, ez egészen más kompetenciákat feltételez.
A segítőkészség és a pozitív hozzáállás szontén alapvető jellemző. Ezek mellett természetesen alaposan ismernie kell az adott weboldalt, illetve cégünk termékeit, szolgáltatásait is.
Ezekre a tulajdonságokra alapozva érdemes választani a live chat területére munkatársat.
(Fizetett PR cikk)