Ezt azáltal szeretnék elérni, hogy a jövőben a mesterségesen generált „modellek” az átlagemberek testalkatát fogják tükrözni, nem pedig a tőlük távol álló „modellalkatot”.
Mindebben a Lalaland.ai vállalat fog majd segíteni a cégnek, tudhatjuk meg a ruhagyártó hivatalos honlapján.
Dr. Amy Gershkoff Bolles, a Levi Strauss & Co. digitális stratégiájának globális vezetője ennek kapcsán közölte, hogy „Bár a mesterséges intelligencia számunkra valószínűleg soha nem fogja teljesen helyettesíteni az emberi modelleket, izgatottan várjuk, milyen potenciális lehetőségeket nyújt majd számunkra ez a fogyasztói élményben.”
„A divatot, illetve a technológiát egyszerre tekintjük művészetnek és tudománynak.
Nagyon örülünk, hogy partnerségre léphetünk a Lalaland.ai vállalattal, amely egy olyan, magas színvonalú technológiával bíró cég, ami segíthet abban, hogy tovább folytassuk utunkat egy változatosabb és befogadóbb vásárlói élmény felé.”
(Hetek)