Ez egy PR cikk
Számos csak online működő cég van hazánkban is. Náluk természetes, hogy olyan online szoftvereket használnak, melyekhez könnyen csatlakoztathatják saját felületeiket. Ezekkel jelentősen tudják növelni a hatékonyságukat, és az ügyfél-elégedettséget is, melynek a profit maximalizálása a végeredménye.
Az offline cégek is egyre jobban nyitnak az online és offline szoftverek felé, melyek ugyanezt a célt szolgálják. A Mav-IT.hu raktárkezelő programja nagyon jó példa erre. A hazai bérraktározó cégek előszeretettel vezetik be és használják nap mint nap. Vagy ott van a cég Autosmart szervizprogramja is. A kifejezetten autoszervizeknek készített szoftverük annyira bevált, hogy már más iparágak is használják.
Bármilyen online vagy offline szoftverről legyen is szó, a cél a maximális hatékonyság, valamint az ügyfélélmény növelése.
Megnéztük, hogy a raktárkezelő és a szervizprogram is a profitot növeli az ügyfélélmény tökéletesítése mellett. Most nézzük meg közelebbről is az utóbbit, ugyanis nagyon érdekes, hogy más iparágak is rátaláltak és használják!
Az autószerelő műhelyek adminisztrációját tökéletesíti egy kiváló szervizprogram. Ezzel nyomon lehet követni a beérkező ügyfeleket, a rendelt és beépített kompatibilis alkatrészeket, így minden egy helyen lesz. Amikor újra megérkezik az ügyfél, azonnal láthatóvá válik az autója vezetett előélete, múltja.
A segítségével a tulajdonosnak bármikor előre jelezhető a közelgő műszaki időpontja. Ez nagyon jól jön az ügyfelek ismételt becsábításához. De egy gumiszerviz is tudja használni a meglévő adatbázisát arra, hogy a közelgő hideg idő előtt ütemezetten behívja az ügyfeleit. Így segíthetik őket abban, hogy időben meglegyen a gumicsere, és még csak sorba sem kell állniuk a kapott időpont miatt.
Ezen cégek mellett már autóhifivel vagy klímaszereléssel foglalkozó cégek is használják a már említett Mav-IT.hu által készített Autosmart programot. A lényeg ugyanis náluk is ugyanaz: legyenek rendszerezett ügyféladataik, melyre bármikor tudnak támaszkodni. Így például egy rendszeres klímatisztításra való felhívás jó az ügyfélnek is (akinek nem jut eszébe), és a cégnek is.
Egy jó szervizprogram nemcsak az ügyfeleinkre koncentrál, hanem a saját cégünkre is. Így beépített raktárkezelővel is rendelkezik, valamint támogatja a személyi készlet vezetést. Így a munkatársaknak használatra adott készlet is nyomonkövethető.
Mint látható, számos terhet levesz a vállunkról egy jó program, érdemes őket használni a cégünkben!
(Fizetett PR cikk)