Ez egy PR cikk
A Tharanis ERP ügyviteli rendszere egy integrált vállalatirányítási rendszer, melynek segítségével a vállalkozások automatizálhatják az üzleti folyamatokat. Ez azt jelenti, hogy egy olyan átfogó megoldást kapnak, amely maximálisan ki tudja használni a cég erőforrásait, ezáltal segíti az olyan feladatok elvégzését, mint a termelés, a beszerzés, a logisztika vagy a pénzügyi műveletek.
Abszolút igen, hiszen a webáruházakban is a fenti folyamatok mennek végbe, így ezek automatizálása csökkenti a hibalehetőségeket és optimalizálja a cég működését. Ma már szerencsére létezik a piacon olyan online vállalatirányítási szoftver, amely kimondottan a webáruházakra specializálódott, ennek segítségével pedig az ügyek intézése, a folyamatok ellenőrzése a világ bármely pontjáról lehetségessé válik.
A webáruházak az esetek többségében valamilyen ismert webáruház motorral működnek, az ERP rendszer pedig ezekkel egyszerűen integrálható. Az ERP rendszer felhőalapú változatai ráadásul egyesítik magukban az online és a telepített szoftverek előnyeit, mivel távolról is bármikor elérhetők. Az adatbiztonság a felhőalapú megoldások esetében nagyon fontos, azonban az ügyviteli rendszerek több szerverre is napi mentést végeznek, ezáltal az adatvesztés gyakorlatilag kizárt, a szerverrel történő kommunikáció pedig titkosított.
A humánerőforrás-gazdálkodás szempontjából jelentős megtakarítás érhető el, a munkatársak pedig a rendszert használva hatékonyabbak lesznek.
A webáruházi folyamatok gyakorlatilag teljesen önműködővé válnak, mivel a számlázás, a készletkezelés, a futárintegráció is automatizáltan történik.
A program bárhonnan elérhető, emellett maximálisan biztonságos.
A kimondottan webáruházakhoz készült ERP szoftver a gyakorlatban is azokat a folyamatokat támogatja, melyet ez a speciális szegmens igényel. Nincsenek felesleges funkciók, és nem is hiányzik belőlük semmilyen lényeges feladatmegoldási lehetőség.
Aki webáruházat üzemeltet, az napi szinten találkozik azokkal problémákkal, amelyek a manuális megrendeléskezeléssel járnak. A megrendelések, a készletkezelés, a beszerzés megszervezése, a számlázás, a szállítás és a többi folyamat automatizálása látványosan növeli meg a cég hatékonyságát.
(Fizetett PR cikk)