Miért érdemes a webáruházaknak ügyviteli rendszert használni? (x)
Miért érdemes a webáruházaknak ügyviteli rendszert használni? (x)

www.tharanisugyvitel.hu

2024. 05. 29.
A webáruházak üzemeltetése nagyon összetett feladat. Beletartozik a beszerzés, a készletkezelés, a számlázás, az ügyfelekkel történő kapcsolattartás, de a szállítás megszervezése, az utánvét kezelése, valamint a NAV jelentés is. Látható, hogy ha ezeket manuálisan végzi a cég, akkor egyrészt igen sok munkaórát vesz igénybe, ami több alkalmazottat igényel, valamint a hibalehetőség is sokkal nagyobb. Azonban az integrált ügyviteli rendszerek képesek ezeket a feladatokat elvégezni, ezért az előnyük vitathatatlan.

Ez egy PR cikk

Mi is pontosan az ERP?

A Tharanis ERP ügyviteli rendszere egy integrált vállalatirányítási rendszer, melynek segítségével a vállalkozások automatizálhatják az üzleti folyamatokat. Ez azt jelenti, hogy egy olyan átfogó megoldást kapnak, amely maximálisan ki tudja használni a cég erőforrásait, ezáltal segíti az olyan feladatok elvégzését, mint a termelés, a beszerzés, a logisztika vagy a pénzügyi műveletek.

Alkalmazható-e az ERP a webáruházak esetében is?

Abszolút igen, hiszen a webáruházakban is a fenti folyamatok mennek végbe, így ezek automatizálása csökkenti a hibalehetőségeket és optimalizálja a cég működését. Ma már szerencsére létezik a piacon olyan online vállalatirányítási szoftver, amely kimondottan a webáruházakra specializálódott, ennek segítségével pedig az ügyek intézése, a folyamatok ellenőrzése a világ bármely pontjáról lehetségessé válik.

Milyen technológia szükséges az ügyviteli rendszer működéséhez?

A webáruházak az esetek többségében valamilyen ismert webáruház motorral működnek, az ERP rendszer pedig ezekkel egyszerűen integrálható. Az ERP rendszer felhőalapú változatai ráadásul egyesítik magukban az online és a telepített szoftverek előnyeit, mivel távolról is bármikor elérhetők. Az adatbiztonság a felhőalapú megoldások esetében nagyon fontos, azonban az ügyviteli rendszerek több szerverre is napi mentést végeznek, ezáltal az adatvesztés gyakorlatilag kizárt, a szerverrel történő kommunikáció pedig titkosított.

Miért érdemes ERP készletgazdálkodó rendszert használni?

  • A humánerőforrás-gazdálkodás szempontjából jelentős megtakarítás érhető el, a munkatársak pedig a rendszert használva hatékonyabbak lesznek.

  • A webáruházi folyamatok gyakorlatilag teljesen önműködővé válnak, mivel a számlázás, a készletkezelés, a futárintegráció is automatizáltan történik.

  • A program bárhonnan elérhető, emellett maximálisan biztonságos.

  • A kimondottan webáruházakhoz készült ERP szoftver a gyakorlatban is azokat a folyamatokat támogatja, melyet ez a speciális szegmens igényel. Nincsenek felesleges funkciók, és nem is hiányzik belőlük semmilyen lényeges feladatmegoldási lehetőség.

 

Aki webáruházat üzemeltet, az napi szinten találkozik azokkal problémákkal, amelyek a manuális megrendeléskezeléssel járnak. A megrendelések, a készletkezelés, a beszerzés megszervezése, a számlázás, a szállítás és a többi folyamat automatizálása látványosan növeli meg a cég hatékonyságát.

 

(Fizetett PR cikk)

Aktuális hetilap
Kövessen minket!
Nemzeti Média - és Hírközlési Hatóság, 1525 Budapest, Pf. 75. | +36 1 457 7100 (telefon) | +36 1 356 5520 (fax) | [email protected] | www.nmhh.hu
Alapító-főszerkesztő: Németh Sándor - Founder Editor in Chief: Németh Sándor. Kérdéseit, észrevételeit kérjük írja meg címünkre: [email protected]. - The photos contained in the AP photo service may not be published and redistributed without the prior written authority of the Associated Press. All Rights Reserved. - Az AP fotószolgálat fotóit nem lehet leközölni vagy újrafelhasználni az AP előzetes írásbeli felhatalmazása nélkül! Copyright The Associated Press - minden jog fenntartva!