Mitől lesz jó egy digitális marketing ügynökség? (x)
Mitől lesz jó egy digitális marketing ügynökség? (x)

www.selector.hu

2022. 02. 15.
Ha arra a döntésre jutsz, hogy végül rábízod a kampányod és hirdetéseid teljes menedzselését egy külső cégre, akkor számos tényezőt számításba kell venned, mielőtt rászánod magad erre a lépésre.

Ez egy PR cikk

Minden bizonnyal már találkoztál néhány online digitális marketing ügynökséggel, de hozzáértő ismeretek híján nehéz eldönteni, hogy melyik illik a céged irányvonalába. Az alábbi cikk segít annak eldöntésében, hogy milyen szempontokat mérlegelj a megfelelő digitális ügynökség kiválasztásához.

Korábbi munkák

Minden ügynökségnek el kell kezdeni valahol, de mivel tapasztalt szakemberek csapatával állunk szemben, akiknek egy része minden bizonnyal már rendelkezik valamilyen szakmai múlttal, ezért kell, hogy meg tudjanak mutatni számodra egy minimális nagyságú referencialistát.

Ha az adott cégnek nincsen a te iparágadban szakmai tapasztalata, az még nem jelenti azt, hogy az az ügynökség nem jó szakmailag, de javasolt inkább tovább kutakodni, hátha találsz - több ismérvet is figyelembe véve - náluk alkalmasabbat.

Az sem mindegy, hogy az adott ügynökség korábban milyen nagyságú cégekkel dolgozott együtt. Természetesen az a legjobb, ha a portfólió kiterjed minden cégméretre, de mindenképpen más hozzáállást igényel egy kisebb cég és egy multinacionális nagyvállalat.

Azok a cégek, akik otthon vannak a professzionális arculat, design, UX és honlapkészítés területén, előnyben vannak, hiszen a külvilág felé egy hathatósabb megjelenést tudnak közvetíteni bármilyen cégről.

A Selector Digitális Marketing Ügynökség UX kutatásai egy kampány minden fázisa során képesek a legújabb módszereikkel cégedet a legelőnyösebb irányokba fejleszteni és emellett számos más szolgáltatásban is jeleskedik.

A megközelíthetőség és az árak

Nem elhanyagolható szempont egyik sem. Igaz ugyan, hogy napjainkra élretörtek az online megbeszélések, de szükség van időnként a személyes találkozóra is. Egy budapesti cég számára a fővárosi segítség jön jól, míg más városokban tevékenykedők igyekeznek hozzájuk közel eső ügynökséget találni.

Ha a céged már a külföldi piacokon is megjelent vagy kitekintget más irányokba, akkor nem árt, ha az ügynökségnek van tapasztalata nemzetközi frontokon is. Ehhez biztos ajánlást jelent egy angol vagy többnyelvű honlap.

Az ár tekintetében nem biztos, hogy a legolcsóbb jobb. Figyelembe kell venni, hogy a szerződés adott ára milyen szolgáltatásokat tartalmaz és milyen periódusra vonatkozik. Így, ha a későbbiekben netán váltani akarsz, erre is lehetőséged legyen.

Baráti kapcsolatok

Sokat adunk egy barátunk, jó ismerősünk véleményére. Viszont vegyük figyelembe, hogy ami az egyik cégnek megfelelő, nem biztos, hogy a másik számára is tökéletes megoldást jelent. Mindenképpen szélesebb ismeretségi körben puhatolózz!

A fentieken túl fontos az ügyfélközpontú és proaktív hozzáállás, az együttgondolkodás és a kölcsönös szimpátia is nagyon fontos. A Selector Digitális Ügynökség oldalán további értékes információkat olvashatsz erről a témáról is!

 

(Fizetett PR cikk)

Aktuális hetilap
Kövessen minket!
Nemzeti Média - és Hírközlési Hatóság, 1525 Budapest, Pf. 75. | +36 1 457 7100 (telefon) | +36 1 356 5520 (fax) | [email protected] | www.nmhh.hu
Alapító-főszerkesztő: Németh Sándor - Founder Editor in Chief: Németh Sándor. Kérdéseit, észrevételeit kérjük írja meg címünkre: [email protected]. - The photos contained in the AP photo service may not be published and redistributed without the prior written authority of the Associated Press. All Rights Reserved. - Az AP fotószolgálat fotóit nem lehet leközölni vagy újrafelhasználni az AP előzetes írásbeli felhatalmazása nélkül! Copyright The Associated Press - minden jog fenntartva!