A következőkben a beszédet változtatás nélkül közöljük.
"Az elmúlt napok brutális gyilkosságsorozatai, az Izraelben élő ártatlan emberek ellen irányuló minden normális emberi képzeletet felülmúló aljas halálgyár a nácik és a nyilasok brutalitását juttatta eszünkbe.
A Hamász válogatás nélkül szégyenített meg és mészárolt le ártatlan embereket, akik zsidók voltak, vagy akiket zsidóknak véltek.
A palesztin gyilkosok valóban hasonlítanak a nácikhoz és a nyilasokhoz is, de a bennük megtestesült gonoszság még túltesz a történelmi elődjeiken is.
Amikor néztem a videófelvételeket, rosszul lettem attól a tömény gonoszságtól, ami a sátáni kegyetlenségekben megmutatkozott. Ezek örömködnek, és gyalázatos tetteiket ünneplik közösségi oldalakon.
Nevezhető embernek az, aki az ártatlan civil lakosságot, gyerekeket, fiatalokat, öregeket gyilkolják válogatás nélkül?
A Sátán újra a Földön lakik, és számos emberi testet öltött magára.
Jakab apostol azt tanácsolja levelében, hogy álljatok ellene a Sátánnak és elfut tőletek.
A demonstrációnk eredeti célja a gonosznak való ellenállás. A gonosszal szembeni szellemi, erkölcsi harc és egyben támogatása mindazoknak, akik fizikai, katonai eszközökkel is harcolnak a gonosz ellen. Teszik ezt az életük kockáztatásával, feláldozásával azért, hogy Izrael és más kontinensek élhetőek maradjanak az emberek, családok és nemzetek számára.
Megindulva figyeljük, hogy újra zsidógyűlölettől hangosak a nyugati nagyvárosok napjainkban.
Olyan tömegek is megjelentek az utcákon, tereken, akik gyilkosokat ünneplik, éltetik és halált kiabálnak Izraelre, sőt mindannyiunkra, akik támogatjuk Izraelt, védelmezzük az állam történelmi jogait és a Szentföldhöz, Jeruzsálemhez való jogát.
Ne féljetek tőlük. A jó oldalon állunk. Ne engedjük, hogy ebből a meggyőződésünkből a hazug propaganda és a tömeges gyűlölet kimozdítson bennünket.
Hitünk szerint a gonosznak kevés ideje maradt a földön, az ítélet kimondatott reá, és a megprófétált büntetés utól fogja érni. De a célig vezető út nem ígérkezik könnyűnek, sok könny, szenvedés és gyász fogja még kísérni.
Nagyon fontos ezekben az időkben, hogy különbséget tegyünk a szenvedés okai között. Morálisan egyáltalán nem mindegy, hogy valaki ártatlanul szenved, vagy általa elkövetett gonoszsága esetleg annak támogatása miatt kerül nyomorúságba. Izrael szenvedésével azért érzünk egyet és fejezzük ki a támogatásunkat, mert ártatlan emberekkel gyilkoltak le ezek a brutális terroristák. A gyilkosokat meg kell büntetni.
Ennek a támogatása mellett akkor is ki kell tartanunk, ha majd a világmédia és a közösségi média újra az Izrael agresszióról fog beszélni.
A Hamász soha nem ismerte el Izrael államát, és nem is akarja a jövőben sem, hanem politikai és katonai célja, hogy bármi áron eltüntesse Izraelt. Ahogy az elmúlt napok brutális támadásai bizonyítják, a népirtástól sem riadnak vissza a céljaik elérése érdekében.
Izrael államának kötelessége a zsidók életének a védelme a Szentföldön és az egész világban is. Mi támogatjuk őket ebben, és mellettük állunk.
Végezetül néhány mondatot szeretnék szólni az 1987-ben alakult Hamászról. Ez a szervezet az egyik fő felelős azért, hogy elmélyült a palesztinok és izraeliek közötti ellentét és ellenségeskedés. Alapító okiratában is hivatkozik a muszlim szent helyek és az Al-Aksza mecset védelmére. Az Al-Aksza mecset és a Templom-hegy védelme gyakorta szerepel az Izraellel szembeni uszító propagandájában, és ezzel is próbálják legitimmé tenni Izrael elleni rendszeres agressziójukat. Azzal vádolják hazug módon a zsidó államot, hogy megszentségteleníti az Al-Aksza mecsetet, s ezzel a hazug propagandával mérgezik a közvéleményt és a muszlim embereket szerte a világon.
A Templom-hegy kérdése valóban rendkívül összetett és érzékeny probléma. De egy biztos, a Hamasz beavatkozásai ebben a megoldatlan problémában csak olajat öntene a tűzre.
A gyümölcséről ismerik meg a fa. A Hamasz eddig csak válságokat, intifádát és kegyetlen gyilkosságokat hozott a Közel-Keletre. Egyetemes érdek tehát a Hamasz kizárása a Templom-hegy kérdéséből, és nagyon
üdvözölnénk, ha egy nemzetközi összefogás elérné, hogy egyetlen nagyhatalom se használja Hamászt eszközként arra, hogy meghiúsítsa izraeli-palesztin vagy izraeli-arab békemegállapodásokat.
A Templom-hegy kérdésének hosszú távú megoldása talán legnehezebb kihívás a világ számára is, amely a mai helyzet fennmaradásának és további és egyre mélyülő konfliktusoknak lesz a kiváltó oka várhatóan.
De bízom benne és imádkozom azért, hogy egy nemzetközi közös akaratnak és összefogásnak köszönhetően lehetővé váljék a zsidók jogos igényének biztosítása a Templom-hegy használatára.
Bár jelenleg nagyon nehéznek tűnik változtatni a fennálló helyzeten, de nem lehetetlen. Ha a nemzetközi közvetítéssel a felek között kiépül a bizalom, és az osztd meg és uralkodj elv helyett józan elfogadható döntés születik, akkor ez megvalósulhat. Imádkozunk, hogy olyan megoldás szülessen a kérdéskörben, amely egyenlő jogok és lehetőségek elvére épül, és tiszteletben tartja a zsidó és iszlám vallási, kulturális identitást, valamint a keresztények számára is lehetőséget biztosít arra, hogy a Templom-hegyet szabadon felkereshessék.
A státus végső megoldását pedig bízzuk a Messiás eljövetelére.
Szeretjük Izraelt, és támogatjuk továbbra is elkötelezetten. Neki köszönhetjük többek között a törvényt, a prófétákat, Jézus Krisztust, a Bibliát és az Egyház megszületését.
Ezért is kérlek benneteket, legyetek jó magyar hazafiak, Jeruzsálem spirituális örállói is, mert Jeruzsálem az emberiség virágzó, igazságos és békés jövőjének az alapköve.
Oda járnak fel majd a nemzetek dicsőséget adni az igaz Istennek, a 122-es zsoltár szerint, amely így szól:
Örvendezek, mikor mondják nekem, menjünk el az Úr házába, ott álltak a mi lábaink a te kapuidban, Ó Jeruzsálem. Jeruzsálem, te szépen épült, mint a jól egybeszerkesztett város. Ahová feljárnak a nemzetségek, az Úrnak nemzetségei, bizonyságul Izraelnek, az Úr nevének tiszteletére, mert ott ülnek az ítélőszékek, Dávid házának székei. Könyörögjetek Jeruzsálem békességéért. Legyenek boldogok a téged szeretők. Békesség legyen a te várfalaid között, csendesség a te palotáidban, atyámfiaiért és barátaimért hadd mondhassam béke veled. Az Úrnak, a mi Istenünknek házáért hadd kívánhassak jót, tenéked.
Ámen.
Legyetek áldottak, az Isten áldja és őrizze meg Magyarországot és Izraelt."