Ötletek a jól működő webshopmarketinghez (x)
Ötletek a jól működő webshopmarketinghez (x)

www.srmarketing.hu

2021. 09. 18.
A Shoprenter webshopmarketing általában jól működik, ha megfelelő szakemberekre bízod. Lehet marketinget csinálni jól és nem jól. Nyilván az első megoldás érdekel mindenkit. Ehhez van számos olyan ötlet, tanács, megállapítás, ami előrébb vihet.

 

Ez egy PR cikk

 

A legjobb webáruházak kiszámíthatóan szállítják a vásárlókat, egyenletesen növekszik a kosárérték, mert tűpontos célzást, kiváló kommunikációt alkalmaznak. Sok marketingügynökség próbál megfelelni ennek az elvárásnak, hiszen minden shoptulajdonos ugyanazt akarja: minél nagyobb szeletet a tortából.

Van pár olyan alapvetés, amelyet tegyél vagy ne tegyél a siker érdekében. Ezek a triviálisnak tűnő dolgok mégis hiányoznak néhol. Akkor is, ha profi ügynökség kezeli a marketinget. Ha még nincs segítséged, vedd figyelembe az alábbiakat, és a legsúlyosabb hibákat ki is küszöbölted.

Mit tegyél, hogy jól működő webshopmarketinged legyen?

Először is, olvasd el az olyan szakértők tanácsait, mint például az SR-Marketing. Azért jó böngészni a témában, mert sokan adnak már ingyen tanácsokat. Ezek pedig nem vezetnek tévútra, hiszen mindenkinek közös érdeke, hogy tiszta legyen a marketing. Sőt, ha valakit megkedvelsz fizetés nélkül, valószínűleg áldozol majd pénzt később arra, hogy személyre szabott tanácsokkal lásson el.

Szóval az első alapvetés, hogy a vásárló a király. Ez akkor is így van, amikor a pokolba kívánod, mert rossz a stílusa, bántóan nyilvánít véleményt. Mivel azonban az ő pénzéből élsz, önvizsgálatot kell tartanod és adott esetben bocsánatot kérned. Ha jogos az észrevétele, kérj elnézést, és ajánlj fel valamilyen plusz terméket, szolgáltatást.

Ha nincs igaza, udvariasan tájékoztasd erről, azonban ne menj bele a vitába, hiszen nemcsak őt veszíted el, hanem az általa írt negatív vélemények miatt más potenciális vásárlókat is. 

 

Itt sokat segít, ha van valódi ember az ügyfélszolgálatodon. Kezdetben te magad kezeled a panaszokat, így megismered a vásárlóid problémáit. Első kézből tudsz segítséget nyújtani. Kevesebb gondod lesz, ha tiszták, egyértelműek és világosak a garanciális, visszaküldési, elállási feltételeid. Ha a vásárló tudja, mire számíthat, nagyobb bizalommal rendel. Ebben segíthetsz neki egy jó GYIK-kel. Megadhatod a választ a legfontosabb kérdésekre.

Továbbá persze figyelj a minőségre. Hitvány áruval és szolgáltatással nem tudsz labdába rúgni, hiszen a negatív hír gyorsan terjed.

Mit ne tegyél?

Nem menjen a mennyiség a minőség rovására. Amint megpróbálod helyettesíteni az eredeti terméket egy könnyebben, olcsóbban beszerezhetővel csak azért, hogy ki tudd gyorsan szolgálni az igényeket, bele is tetted a nyakad a hurokba. Amint az első silányabb minőségű darabok megérkeznek, már el is indul a negatív kommentcunami. Akárcsak a rejtett költségek esetén. Az ügyfélnek minden esetben tudnia kell, mennyit fog fizetni. Az első ilyen esetben azonnal rád is vetül a szélhámosság gyanúja.

Végül pedig ne tekintsd smafunak a SEO-t. Az organikus keresések között kerülj minél előbbre, hiszen ez is építi a vásárlói bizalmat.

 

(Fizetett PR cikk)

Aktuális hetilap
Kövessen minket!
Nemzeti Média - és Hírközlési Hatóság, 1525 Budapest, Pf. 75. | +36 1 457 7100 (telefon) | +36 1 356 5520 (fax) | [email protected] | www.nmhh.hu
Alapító-főszerkesztő: Németh Sándor - Founder Editor in Chief: Németh Sándor. Kérdéseit, észrevételeit kérjük írja meg címünkre: [email protected]. - The photos contained in the AP photo service may not be published and redistributed without the prior written authority of the Associated Press. All Rights Reserved. - Az AP fotószolgálat fotóit nem lehet leközölni vagy újrafelhasználni az AP előzetes írásbeli felhatalmazása nélkül! Copyright The Associated Press - minden jog fenntartva!