Nem akar lemaradni a Hetek legújabb kisfilmjeiről, podcast-adásairól? Iratkozzon fel Youtube csatornánkra itt!
Mint ismert hétfőn Budapesten Cristiano Ronaldo félre tolta a a Coca-Cola üvegeit, aminek következtében rövid időn belül 4 milliárd dolláros veszteség érte az üdítőgyárat, kedden a francia-válogatott Paul Pogba tette félre a Heineken sörét, szerdán az olasz Manuel Locatelli folytatta a sormintát, ő szintén elpakolta maga elől a kólás üvegeket és a vízivás fontosságára hívta fel a figyelmet.
🏅 Cristiano Ronaldo takes the plaudits after a record-breaking two-goal display ⚽️⚽️
— UEFA EURO 2020 (@EURO2020) June 15, 2021
🤔 Did you see that coming?@Heineken | #EUROSOTM | #EURO2020 pic.twitter.com/EnQvuTFwv5
Az UEFA szóvivője is megértően beszélt az esetről.
„A játékosoknak a sajtótájékoztatón kihelyezünk vizet, a Coca-Cola termékeit cukorral és a nélkül. Mindenki szabadon eldöntheti, hogy ezek közül melyiket fogyasztja.
A Coca-Cola többféle termékkel kínálja a labdarúgókat, akik az ízlésüknek megfelelően választhatnak. Nincs szükség fegyelmi eljárásra.”
A témával kapcsolatosan Fűrész Ádámot, a szervezőbizottság projektmenedzserét kérdeztük is megkérdezte a Nemzeti Sport.
„Mi is nagyon sokan dolgozunk, sok projektért felelünk, de vannak olyan projektek, amiket az UEFA nem ad ki a kezéből.
Az UEFA hatásköre az italok kihelyezése, a szövetség gondolkodik azon, van-e szükség változtatásra, mert ezek a történések nem vetettek jó fényt a szponzorokra”
– mondta Fűrész a lap kérdésére.
A Coca-Cola szerint mindenkinek más az ízlése és a szükséglete, és mindenki nyugodtan azt ihat, amit akar.
(hetek/NSO)