Ez egy PR cikk
Talán nem kell nagy bátorság ahhoz, hogy kijelentsük: bármilyen vállalat, cég, szervezet működésében az egyik legfontosabb tényező a munkatársak személye. De ez így még önmagában nem fejezi ki tökéletesen a teljes igazságot, hiszen egy ember is bizonyos értelemben egy soktényezős egyenlethez hasonlítható.
A Training360 Oktatóközpont toborzás, kiválasztás tréningje segít eligazodni ebben a soktényezős egyenletben, melynek eredményeképpen az interjúztatás is könnyebbé válik majd.
Ha belegondolunk, akkor egy munkatárs esetében ezernyi olyan tulajdonság lehet, amelyek eredője aztán eldönti, hogy a szervezet szempontjából mennyire odaillő az illető. E tekintetben felmerülhetnek szakmai kérdések, de rendkívül fontosak emellett az alapvető emberi tulajdonságok is.
Azaz, hogy mennyire képes elfogadni egy személyzeti struktúrát, mennyire lehet rá számítani az egyéni munkában vagy éppen egy csapat tagjaként hogy tud a közös cél érdekében erőfeszítéseket tenni.
A munkatársi állomány kialakításának feladata olyan fontosságú, hogy igazából nem is lehet túlbecsülni. Hihetetlenül sok múlhat a munkatársak személyén és egyéni, valamint csapatként alkotott képességein. A felelősség és a feladat összetettsége tehát óriási, azonban a toborzás és kiválasztás folyamata megkerülhetetlen egy cég életében.
Ennek a tehernek a könnyebbé tételét vállalja a Training360 csapata a Toborzás, kiválasztás, interjútechnika tréningen. Kiválóan felkészült trénerek segítségével egy kétnapos kurzus keretein belül történik a felkészítés a kiválasztási és toborzási feladatok minden szempontból legjobb elvégzésére.
Ismertetésre kerülnek a különféle kiválasztási technikák és az, hogy miként lehet megőrizni minden körülmények között az objektivitást.
A tematika a kiválasztás hasznának megismertetésével kezdődik és a munkaerő piaci környezet, továbbá a saját munkaerő-szükséglet áttekintésével folytatódik. A továbbiakban kidolgozásra kerül a minőségi létszámterv, majd a kompetenciák és személyiségjegyek feltárása következik.
Ezek után jöhet az interjú, pontosabban az interjú típusai és a megfelelő viselkedés, a kérdezéstechnika, az interjú folyamata és elemzési szempontjai, az orientációs beszélgetés és a döntéshozatal mechanizmusai.
Fontos még a toborzás szerepének tisztázása, a célja és a haszna. E területetet érintve esettanulmány is feldolgozásra kerül és a toborzási tevékenység teljes kifejtése megtörténik. Itt akcióterv készítésével záródik a modul, de előtte még a mennyiségi és célpiaci adatokat kell meghatározni, valamint a toborzási beszélgetések terveit elkészíteni.
(Fizetett PR cikk)