S. Hegyi Lucia. Az elegánsabb holmik még mindig hiánycikkek a hazai piacon
Fotó: Showroom
Az ízlés fejleszthető, nem velünk született sajátosság: főként mintakövető
magatartáson alapul, kialakulásában fontos szerepet játszik a családi környezet.
Ugyanakkor elmondható: társadalmi hovatartozásuktól függetlenül sokkal több pénzt
és energiát fektetnek ma az emberek a külsejükbe, mint eddig bármikor. Az
önkifejezés elsőszámú eszközévé vált az öltözet, úgy tűnik, manapság
mindennek önmagunkról kell szólnia. Végül is ezt az egoista világszemléletet
lovagolja meg a marketing, és már néhány perc alatt is számtalan olyan hatás,
benyomás ér bennünket, amelyek jellegzetes életérzéseket közvetítenek, és
főképp megszabják, hogyan kellene kinéznünk.
A plakát jelenleg megtekinthető a Felvonulás téri óriásplakát-kiállításon (@®©
formáció)