A mindenkori trendet egységbe hozni az évtizedek óta bevált sajátosságokkal – nem könny? dolog. Hála azonban az Estée Lauder cég illatkreátorainak, a Pleasures Intense (új!) az idei ősz nagy slágere lesz, mivel az előbb említett paramétereket tökéletesen egyesíti magában. Az 1996-ban piacra dobott Pleasures – melyben a baie rose, azaz a rózsabors felhasználása korszakalkotónak számított a parfümgyártás területén – "modernizált" változata nemcsak tartós, hanem hidat emel a különböző korosztályok között. A hölgyek kedvükre élvezhetik e különleges virágillat jótékony hatásait bármely életkorban. A Pleasures Intense serkentően hat a szervezetre, és elősegíti a boldogsághormonok termelődését. Egyedülálló összetétele és megkülönböztető nőiessége olyan hölgy illata, aki szívesen tölti idejét családjával és barátaival, kedveli a természetet, és érzelemmel éli meg az élet ritka, csendes pillanatait. Modern, rendkívül természetes virágillat. Nézzük meg az összetevőit! Felső rétegét a zöld liliom, a Le Charme bazsarózsa, a kasszia és az ilang-ilang alkotja. Középrétegében a marokkói rózsa, a jázmin, illetve Tahiti híres virága, a Tiare, valamint a tigrisliliom pompázik. Alapillatában a juharfa és a vanília újfajta, enyhén fűszeres zamata illatozik. (30 ml 8700 Ft)
A 2000-ben bemutatkozott Intuition az amerikai Estée Lauder első olyan illata, mely kimondottan az európai érzékenységet és ízlésvilágot célozza meg. Peter Lichtenthal, az Estée Lauder Inc. elnökhelyettese és általános igazgatója elmondta, hogy "az amerikai parfümök, így a Beautiful és a Pleasures vonzereje egy bizonyos életstílus hangsúlyozásában és kifejezésében rejlik, általában az élet egy nagyon valós vagy megvalósítható mozzanatát testesíti meg. Az európai illatok azonban nem ennyire konkrétak, sokkal inkább ábrándosabbak és álomszer?bbek." Kutatásaik és megfigyeléseik alapján megpróbálták differenciálni, majd egységbe hozni az amerikai és az európai illatokat. Következtetéseikben rámutattak arra, hogy az amerikai illatok általában valamilyen szempont, például életkor, életvitel vagy társadalmi pozíció szerinti kategóriákba sorolják a nőket, akik vagy már egy bizonyos csoportba tartoznak, vagy célul tűzték ki az adott csoportba való tartozást (ilyen illatcsoport például a CK One vagy a Tommy Girl). Más amerikai illatok az élet különböző érzelmi élményeit elevenítik fel, melyek lehetnek megélt vagy megcélzott, de mindenképpen kivitelezhető élmények (ebbe a kategóriába tartozik például a Beautiful, a Happy vagy a Romance). Az európai illatok viszont általában a nőkhöz, mint egyénekhez szólnak. Vagy személyes álmaikat, vágyaikat testesítik meg (mint például az Angel vagy a Lolita Lempicka), vagy önmagukról, nőiességükről alkotott képüket fejezik ki (mint az elegancia megtestesítőjeként híressé vált Chanel No.5). Az európai nők önmagukról alkotott képe általában nem annyira reális, mint inkább éteri (jó példája ennek a L\'Air du Temps vagy a Cacharel
Noa).