Az 1980-ban alapított hollandiai cég 6 évvel később került be Mexx néven a modern kori divattörténelem lapjaira, amikor is a férfiakat megcélzó Moustache (bajusz) nev? márka és a fiatal hölgyeket megszólító Emanuelle divatmárka egyesült. 2001-ben az amerikai alapítású Liz Claiborne Inc. tulajdonába került, és a világ egyik legnagyobb vállalatává nőtte ki magát, mely – a Mexx mellett – további 29 márkát tudhat még magáénak. Ruházati cikkeit, kiegészítő termékeit és illatait nemcsak hölgyeknek és férfiaknak szánja, hanem nívós ruhákat készíttet kamaszok, gyerekek, sőt csecsemők számára is. A MexxSporttal a szabadidős sportoláshoz kínál lezser és kényelmes öltözékeket. Kiegészítői olyan szédületes gyorsasággal bukkannak fel, hogy szinte már tetőtől talpig felszerelkezhetünk a dekorkozmetikumok, az órák, az ékszerek, a napszemüvegek, a cipők, a táskák, a zoknik, az ágyak, a fürdőszobai felszerelések és a gyerekbútorok óriási választékával. Évente minden termékcsalád 12 új kollekcióval rukkol ki. A világ bármelyik országában járunk, a Mexx üzleteiben mindenhol ugyanaz a design és szakszer? kiszolgálás várja az odalátogatókat. "Akár termékről vagy reklámról, emberről vagy filozófiáról, gombokról vagy épületekről beszélünk, azt szeretnénk, ha a kreatív életerőt minden tettünkben és termékünkben meg tudnánk Önöknek mutatni" – vallják a Mexx-trend alkotói.