Sokan hiánypótló alkotásnak vélik a könyvét. Miért tartotta fontosnak megírni?
– Az elmúlt húsz évben számos olyan üzleti könyv jelent meg magyarul, amely a retorikai, előadás-technikai, prezentációs készségek fejlesztésével foglalkozik; ezeknek többnyire külföldi (főleg amerikai) a szerzője, ebből adódóan külföldiek a bemutatott példák, esettanulmányok, történetek is. Az utóbbi időszakban egyre inkább hiányoltam egy olyan könyvet, amely a magyar gyakorlatból veszi a példáit – magyar előadói környezetben megvalósítható, továbbgondolható, alkalmazható szemléletet, elveket és eszközöket kínálva. A könyvben hazai felső- és középvezetőket, értékesítőket, üzleti oktatókat és egyetemistákat állítok rivaldafénybe, olyan előadókat, akiket személyesen ismerek, akikkel együtt dolgozom vagy dolgoztam. Az ő történeteiket, sikereiket, próbálkozásaikat bátorításnak szánom az olvasók számára.
Kiknek ajánlaná elsősorban ezt a kötetét?