A wellbeing jelentése: jól lenni. A folyamatos boldogság, a „jót érzek” titka. Sokáig azt hitték, hogy a pénzben és a hatalomban rejlik a kulcs a boldogsághoz, azonban ez csak bizonyos mértékig igaz. Nyilvánvaló, hogy aki szűkölködik, súlyosan le van terhelve a mindennapi problémákkal, kevesebb eséllyel tud arra koncentrálni, hogy milyen boldog élete van. Másik oldalról nézve viszont, azt hogy a jövedelem egy bizonyos mérték fölött – a Princeton kutatásai szerint ez 75 000 amerikai dollár évente - nem áll összefüggésben az ember boldogságérzetével, már számos kutatás alátámasztotta. Sőt állítólag az amerikai szuper-gazdagok 23 százaléka szenved a folyamatos pénzügyi nyomásoktól. De, ha sem a pénz, sem a pénznélküliség nem tesz boldoggá, akkor hol találjuk az igazi jólét titkát? A jelenleg uralkodó nézetek az ókori római gyökerekhez térnek vissza. Virgilius idézete, miszerint „ A legnagyszerűbb vagyon az egészség.” határozza meg a jelenlegi trendi nézeteket a boldogság titkáról.
Ezen a szálon elindulva hamar megérthetjük a gyógyszeriparban, az egészségturizmusban rejlő hatalmas összegeket, de talán a legszembetűnőbb ezek közül, az örök fiatalság iránti vágy. Mert, hogy mivel azonosítjuk az egészséget? Legtöbben a friss, üde fiatalsággal. A televízióban és a magazinokban ontják a bőrmegújító krémeket, ránctalanító szérumokat és a narancsbőrt megelőző testápolókat. Amerikában 2018-ban több, mint 17,8 millió plasztikai műtétet végeztek, amiből a legkeresettebb – 7,4 millió – a botox volt, a legelterjedtebb ránckisimító eljárás. Továbbá, a második és harmadik helyen is a bőrmegújító kezelések szerepeltek: a mezoterápiás kezelés, illetve a kémiai peeling. Ez számokban azt jelenti, hogy csak az Egyesült Államokban összesen több, mint 11 millió plasztikai műtétet végeztek el a ráncok eltűntetése, a fiatalos megjelenés érdekében. Ezekre a drasztikus beavatkozásokra azonban még mindig nincs akkora igény, mint a mindenki számára elérhető kozmetikumok iránt. Az öregedés gátló termékeknek külön iparága van a kozmetikumok világán belül – 2021-re becslések szerint 330 milliárd dollárt is elérheti az anti-aging ipar.