A Goldman Sachs pénzügyi óriáscég a székháza előtt felhúzta a szivárványos lobogót, a Marc Jacobs divatcég „ünnepi” kirakatot készített, a Google pedig a megfelelő keresőkifejezések begépelésére szivárványosította a keresődobozát (magyar nyelven is működött). Az ABC Family, amely nemrég kezdte el vetíteni a leszbikus családról szóló The Fosters című sorozatát, szintén üzent a Twitteren.
Voltak olyan vállalatok is, amelyek elébe mentek a változásoknak. A Grey Poupon, egy dijoni mustárt gyártó és forgalmazó amerikai cég, egy klasszikus reklámot öltöztetett új köntösbe. Az apropót a júniusi Nemzeti Büszkeség Hónapja jelentette. A hirdetésben két férfi nyúl ki két egymás melletti autóból. Ahogy fogják egymás kezét, elolvashatjuk az üzenetet is: „Terjeszd a jó íz(lés)t.”
A kommunikációs meggyőzés természetes terepe a közösségi média volt. Mivel a fiatalabb szavazók körében a melegházasságok elfogadása 80 százalékos, ők sokkal fogékonyabbak a jól tálalt üzenetekre. Ebben nagy szerepe volt egy kis szimbólumnak. A Stone Yamashita nevű dizájncég által újratervezett egyenlőségjel a Facebook szinte minden szegletében felbukkant. Rengetegen erre cserélték le profilképüket. Jó példa a jel „karrierjére”, hogy az amerikai háziasszony-megavállalkozó, Martha Stewart is feltöltött a face-bookos falára egy egyenlőségjelet formázó süteményt, a következő mondattal: „Az egyenlőség igazán édes.” A rengeteg támogató cég mellett szinte nem is hallani a hangjukat azoknak, akik ebben a nagy horderejű kérdésben elutasítást fogalmaznak meg.