Egyszerű és józan – így néz ki a Kushner nagyvállalat New York-i központja, ahol, miután 2005-ben édesapját adócsalásért elítélték, már huszonöt éves kora óta az ifjú Jared a főnök. Irodájában semmi dekoráció, csak egy mezúza az ajtón és nagyapjának olajportréja a falon, aki a holokausztot túlélve emigrált az Egyesült Államokba. Íróasztalán egy bőrkötésű példány a zsidó bölcsességeket összegző Pirkei Avot című rabbinikus iratból, felesége Ivanka fényképe és egy bekeretezett felirat: „Csak semmi pánik!”
A csendes, visszahúzódó és mélyen vallásos Jared 2008-ban vette feleségül Trump kedvenc lányát, akivel együtt azóta is a megválasztott elnök legbensőbb tanácsadói közé tartoznak. Kezdetben nem akart belefolyni apósa kampányába, de amikor meghallgatta őt tavaly novemberben, a springfieldi kampánynyitóján rögtön fejére húzott egy piros Make American Great Again! sapkát, és belevetette magát a munkába. „Az emberek reményt láttak benne! Olyan változásokat akartak, amit a New York-i médiaelit, a barátaim Manhattanban sosem értenének meg” – indokolta meg, miért tartotta fontosnak, hogy az erős ellenszél ellenére a Fehér Házig juttassa apósát.
Hazafelé a Trump Force One becenévre hallgató kampánygép fedélzetén, apósával mekis hamburgert fogyasztva beszélték meg, milyen stratégia mentén akarják majd vezetni a kampányt, kerülve a hagyományos médiát, és maximalizálva a közösségi média lehetőségeit. Elhatározták, hogy a fő fegyverük az egyszerű, de szókimondó Trump-üzenetek lesznek, amiket célzottan juttatnak el majd az arra fogékony választókhoz, megkerülve az ellenséges média blokádját. Trump előre kikötötte, hogy minden elköltött dollárért eredményt vár: „Nem akarom, hogy mások gazdagodjanak meg a kampányomon, minden dollárt figyelemmel kell kísérni, pont úgy, ahogy az üzleti életben is tesszük.”