- Jobban szerettem volna, ha a díjat a csapatunk kapja, mert nyilván nem egyedül enyém az érdem: a mi igazi tőkénk a munkatársaink. 2007 végén, huszonnégy évesen kezdtük el a miskolc-szallas.hu-val, de nem tudtuk, és nem is akartuk rögtön az egész országot lefedni. Gondoltuk, legyünk piacvezetők először Miskolcon, majd a vidéki nagyvárosok jöttek, és végül 2008 áprilisában indítottuk el a szallasguru.hu-t, 2009 októberében pedig sikerült megvásárolni a szallas.hu domainnevet. Nagyon tudatos építkezés zajlott, de egyszerre mindig csak aprókat lépve. Többen a Miskolci Egyetemen végeztünk, főleg informatikai szakemberek vagyunk, egy-két év korkülönbséggel. Van, aki a keresőoptimalizálásban jó, mások a grafikában, és van olyan kollégám, aki marketinget is hallgatott az egyetemen. A munkamegosztást nagyon fontosnak tartom, hogy mindenki tudja pontosan, hogy mi a feladata, és a maga területén haladjon előre. Nincs nálunk lemorzsolódás, lojálisak a kollégák, senki nem ment el az elmúlt idő alatt, talán azért is, mert nem szoktunk minimálbérből foglalkoztatni senkit. Jelenleg huszonhárman vagyunk, de mások mellett informatikai szakemberekre is szükségünk lesz még, így a létszámunk jövő nyárra feldúsulhat harmincra.
Miért pont a szállásközvetítés területén kezdett el mozogni? Kívülről telítettnek tűnik a piac, elég csak a couchsurfingre vagy más ingyenes szálláslehetőségekre gondolni.
- Semmi sincs ingyen, szerintem, és a válság alatt az emberek még tudatosabban keresnek szállást, akár háromezer forintos különbségeket is figyelembe vesznek, és még jobban megnézik, hogy egy napi párszázas látogatottságú, vagy egy napi húsz-nyolcvanezer látogatót vonzó oldalban bíznak-e meg.