A projekt 2014 augusztusában került fel a Kickstarterre, egy közösségi adománygyűjtő oldalra. A nemzetközi sajtó és a legós közösség azonnal felkapta az ötletet, és gyorsan összedobták a csapatnak az induláshoz szükséges pénzt. A támogatásnak köszönhetően a korábban kifejlesztett prototípusból így kereskedelmi forgalomban kapható termék lett, és 2014 karácsonyán már sok fenyőfa alatt ott figyelt az SBrick.
Az új találmány egyre nagyobb népszerűségnek örvendett, hiszen a régi 40 éves legómodellekkel éppúgy kompatibilis volt, mint a legújabbakkal, a beépítése pedig szinte gyerekjáték, főként annak, aki már legalább egy legómodellt összeépített korábban. A kocka szinte bármilyen „okoseszközről” irányítható, legyen az mobiltelefon, tablet (iOS és Android), számítógép (Windows, macOS, Linux), vagy akár egy PS4 vagy Xbox kontroller.
A nagy sikert látva a fejlesztőcsapat továbbgondolta az ötletet, és 2016-ban létrehozták az SBrick Plus-t. Az új kocka külsőleg teljesen azonos a régivel, viszont a motorok mellett ez már a LEGO oktatási eszközeit, azaz szenzorait is támogatja (LEGO WeDo, Boost, NXT/EV3 család). A kocka programozására sokféle lehetősége van a felhasználónak (vagy inkább: játékosnak). Ilyen például a kisiskolások által kedvelt, blokkalapú Scratch, az új Apple Swift Playground, valamint a profi kódolók által használt Javascript és Phython.
Tökfejek, boszorkányok, szellemek és csontvázak: honnan ered a Halloween valójában?
Több ezer éves hagyományokból épül fel a pogány szelleműző ünnep »
‘56 egy párizsi gyermek szemével
Külföldön is hatalmas izgalommal követték az akkori eseményeket »
Újév, rettenetes napok és a bűnbánat ereje
A rós hásánát követő időszak a önvizsgálat, bűnbánat, bűnvallás és a megtérés ideje »