Néhány napja ért véget az Eurogames 2012 - vagy közismertebb nevén „melegolimpia" -, amelynek helyszínei körül óriási volt a titkolózás, félve az atrocitásoktól. Ilyen incidensre végül nem került sor, bár a Vasas-szurkolók megpróbálták megakadályozni csarnokuk bérbeadását. Markovits László elnök nyílt levélben magyarázta el, hogy mivel a klub forráshiánnyal küzd, többek között ezért is szükség van arra a pénzre, ami a bérleti díjból befolyik. Attól egyetlenegy olimpiai bajnoknak sem kellett tartania, hogy az Eurogames résztvevői fenyegetést jelentenének a beállított csúcsokra, hiába támogatta a rendezvényt a Londoni Nyári Olimpiai és Paralimpiai Játékok Szervezőbizottsága (LOCOG), ami Markovits szerint „kellő garancia arra, hogy az esemény megfelelő sportértékkel bír".
A sporteseményekkel egyidejűleg és azzal összefüggésben zajlott a 3. Magyar LMBT Üzleti és Emberi Jogi Konferencia, amelyen olyan prominens személyiségek vettek részt, mint Theresa Bubbear, a budapesti Brit Nagykövetség nagykövet-helyettese, Mavijnk Pijnenburg, az IBM Egyenlőségi és LMBT üzletfejlesztési vezetője és Toplie Farney, a Morgan Stanley vezető munkatársa. Egyébként nem csak az IBM-en belül kezelik kiemelten a másságukat felvállalókat (külön meleg munkacsoportok alakulnak a „hatékonyabb munkavégzés" reményében), hanem például a Cisco is adókedvezményeket ígér az amerikai meleg alkalmazottjainak, az American Expressnél pedig létezik egy „pride network" (büszkeség hálózat), amelynek már több mint ezer tagja van.
És ha már a világcégeknél tartunk: a többszázmillió felhasználót birtokló Facebook épp' a napokban tette lehetővé, hogy a családi állapotot és azon belül a házasságot jelölő ikonok közül olyat is választhassunk, amelyen két férfi, illetve két nő szerepel. A cég egyik alapítója már fel is rakta a „férjével" kapcsolatos képeket. Majd jól megkapják a magukét a homoszexualitás elfogadottsága ellen a Facebookon harcoló One Million Mom's (Egymillió anya) nevű mozgalom amazonjaitól, akik legutóbbi akciójuk során a Kraft foods reklámját kritizálták. Az Amerika-kedvenc, Oreo nevű kekszét gyártó cég a melegmozgalom iránti szimpátiából szivárványszínű krémmel rendelkező példányokat készített. A női mozgalom a JCPenney amerikai üzletlánc ellen is harcba szállt, miután azok ünnepi kiadványaikban az anyák napját két leszbikus nőt, az apák napját két homoszexuális férfit ábrázoló képpel köszöntötték.
Tökfejek, boszorkányok, szellemek és csontvázak: honnan ered a Halloween valójában?
Több ezer éves hagyományokból épül fel a pogány szelleműző ünnep »
‘56 egy párizsi gyermek szemével
Külföldön is hatalmas izgalommal követték az akkori eseményeket »
Újév, rettenetes napok és a bűnbánat ereje
A rós hásánát követő időszak a önvizsgálat, bűnbánat, bűnvallás és a megtérés ideje »