„A provokációra leginkább a közönséggel megélt nehézségek miatt lehetett szükség, hiszen a turné zengzetes kudarcnak mondható - nyilatkozta a második ember, hozzáfűzve: - Ez a fajta provokáció elfogadhatatlan, mert igen súlyos dolgokat relativizál. Választóink és szimpatizánsaink védelmében kötelességünk feljelentést tenni." A perre a francia koncert helyszínén hatáskörrel bíró bobignyi törvényszék előtt kerülhet sor. Az ominózus dal (Nobody Knows Me) klipjét Madonna koncertkörútján többször is vetítették már. Képanyagán a művésznő arcát több olyan ismert és mélylélektani hatást is kiváltani képes személyiséggel montírozták össze, mint Hoszni Mubarak vagy éppen a pápa.
Le Pen asszony már a turné első (Tel Aviv-i) koncertje után is reagált személyes érintettsége révén: „(Madonna) idős énekesnő, akinek szüksége van rá, hogy téma legyen." Rossz nyelvek szerint (akik a francia bloggerek között is fel-felbukkannak) az FN elnökének ugyanilyen „zengzetes kudarc", hogy nemrég még 18 százalékot szerző elnökjelölt létére pártja néhány héttel később mindössze két mandátumot szerzett a nemzetgyűlésben. Így a fiatalnak már szintén nem nevezhető Le Pen asszonynak sem árt a publicitás. A klip perre vitt részének üzenete amúgy világos, és teljesen „forgásirány-független" - de vajon tudatosan vágtak-e be Madonna klipgyártó képmesterei a hitleri náci párt hivatalos szvasztikájával ellentétesen forgó horogkeresztet? Ez ugyanis „perdöntő" lehet! Kérdés persze, hogy Madonna vagy akár a felperes tudatában van-e egyáltalán ennek? Hamarosan kiderül. Addig is a két szőkével az történik, amit mindketten nagyon szeretnek. Róluk beszélnek.