Katonák láthatók egy havas hegyvidéken. Egyikük leveszi sisakját és fegyverét. Letérdel, egy patakban megmossa az arcát és a kezét. Társai ezalatt szemmel tartják a környéket. A férfi Mekka felé fordul és elmondja a muszlim imát. Az ima alatt egy katonanő gyorsan elnémítja egy másik katona rádióját, ezzel is demonstrálva, hogy tiszteletben tartják a hitét. Mialatt imádkozik, megjelenik a felirat, hogy „hitemet megtartom”. Amikor pedig végez és feláll, katonatársai megveregetik a vállát, amellyel szolidaritásukat fejezik ki.
Az imádkozó muszlim egy másik filmben is megjelenik, amely egy rövidfilmekből álló animációs sorozat része. Ebben egy iszlám hívő arról számol be, hogy mennyire nehéz a hétköznapokban a hitéletét gyakorolnia, a hadseregben viszont ezzel nem volt gond. A sorozat egy másik része a melegeket igyekszik megszólítani, azzal a címmel, Lehetek-e meleg a hadseregben. Ebben egy meleg férfi azt ecseteli, hogy aggódott amiatt, hogy el fogják-e fogadni, de pár nap után nagyon magabiztos lett, mert a katonák között nyíltan felvállalhatja, hogy azonos nemű kapcsolata van. A reklámokból természetesen nem maradhattak ki a nők sem, de külön részt szenteltek azoknak is, akik esetleg nem érzik magukat fizikailag alkalmasnak a hadseregben való szolgálatra. Emellett készült egy rész Mi van, ha elérzékenyülök címmel, amellyel pedig azt az üzenetet akarták a közvéleménybe sulykolni, hogy igenis van helye az érzelmeknek a hadseregben, és „rendben van a sírás”.
Mindezek szöges ellentétei annak, amilyen képet a hadsereg eddig magáról festett. Korábban az akció, a kaland, illetve a katonai hadviselés volt kiemelve. Most viszont „puha” üzenetet közvetít. Ráadásul a reklámok előtt felmerült egy olyan javaslat is, amellyel a „légy a legjobb” szlogent akarták felszámolni a hadseregben, mondván, hogy az „elavult, elitista és nem befogadó”. Az 520 ezer fontos költségekkel járó tervet – amin egyébként többen felháborodtak – beszámolók szerint végül Gavin Williamson védelmi miniszter állította le. A hadsereg vezetője, Sir Nick Carter szerint a „légy a legjobb” a hadsereg alkotmányos szlogenje marad, az új kampány viszont a „hovatartozásra és a csapatépítésre” fókuszál.