A koronavírus járvány miatt szakemberek figyelmeztetnek, hogy most kulcsfontosságú az úgynevezett „social distancing”, azaz az emberek közötti távolságtartás, mely a fertőzés tovább terjedését hivatott lassítani.
Az távolságtartást közvetítendő több nagy márka is belecsempészte ezt az üzenetet a logójába, mint például a McDonald’s (melynél az emblematikus M betű két aranyíve távolodik el egymástól), az Audi (a 4 egymást fedő karika van külön húzva) vagy a Nike (ami az eredeti szlogenjét pont megfordította, tehát nem 'Just do it' <Csak csináld>, hanem 'Just don't do it' <Csak ne csináld>, valamint azt is üzente: "Ha valamikor is az volt az álmod, hogy milliók előtt játssz, most itt a lehetőség. Játssz otthon, játssz a világnak. "). A svéd óriáscég, az IKEA egy frappáns használati útmutatót tedd közzé, hogy hogyan is kell otthon maradni (ebben az alkatrészek egy kulcs, egy kulcslyuk és 100 darab WC-papír),
A nagy multicégek ezzel kívánták meg felhívni az emberek figyelmét arra, hogy mennyire fontos az, hogy ne érintkezzenek egymással.
Magyarországon az ATV csatorna logója is módosult, amiben a három betűhöz tartozó karikák kaptak nagyobb távolságot egymástól.
(A képek forrása: ATV, Audi, Volkswagen, Ikea, McDonalds)
---
Nem akar kimozdulni, de a Hetekről sem mondana le? Fizessen elő most a digitális, vagy akciósan a nyomtatott formátumra! Részletek a hetek.hu/elofizetes oldalon.