A sikeres kutató sokszor azért tudja megoldani a problémákat, mert „nem tudja”, hogy azok megoldhatatlanok – írta Selye János, a stresszelmélet kidolgozója a ’70-es években, az Álomtól a felfedezésig című könyvében. A mostani roadshow-n bemutatkozó fiatalok pedig már úgy fogalmaztak, hogy „Problémák nincsenek, csupán megoldandó feladatok vannak”. A beszélgetés során elhangzó, érdekesebbnél érdekesebb történetek is ezt az állítást támasztották alá. A sikeres vállalkozás felépítéséhez ugyanis legtöbbször rögös út vezet, a „megoldandó feladatok” során azonban tárgyiasul az ember kreativitása, tudása, elszántsága, hite, kommunikációs képessége, tehetsége – fogalmazott Kiss Gergely, a mobilalkalmazások fejlesztésével foglalkozó, és több mint 30 embernek munkát adó Attrecto Zrt. alapítója, tulajdonos-vezérigazgatója.
Van, aki korán kezdte
Major Attila Gábor, a Senso Media Zrt. alapítójának üzleti képességei már az általános iskola első osztályában megnyilvánultak, amikor felfedezte a „piaci rést” a büfé kínálata és az alsósok szükséglete között.