Kelet-Európában másfajta reklám kell, mint nyugaton. A nyertes plakát felirata: Jöjjön el, és nézze meg a Big Brother 40 éves epizódját!
Nem véletlen, hogy idén is egy ilyen munkát jutalmaztak a legtöbb Arany Dobbal. A prágai Kommunizmus Múzeum számára a Leo Burnett nemzetközi reklámügynökség prágai irodája által készített plakátsorozat fekete humorú hangvételével méltán érdemelte ki a fődíjat, és tette az ügynökséget az Év Ügynökségévé térségünkben. A plakátokon a szocreál stílusban készült képekhez egy-egy blikkfangos mondat járult, például: Jöjjön el, és nézze meg a Big Brother 40 éves epizódját!
Az évek óta tendenciaként megjelenő lengyel és cseh dominancia idén is megmaradt, viszont néhány magyar ügynökség is díjakkal térhetett haza – igaz, "angolszászosabb" reklámokkal.
Egy századot látott megtörténni
Beszélgetés a 100 éves Bakó Ferenccel »
Ősi ünnep új ruhában: a Valentin-nap másfél évezredes története
A népszerű ünnep a pogány Római Birodalom Lupercaliájára vezethető vissza »
Magyar hősök, zsidó túlélők: drámai holokauszt-történetek
Akik elmondják az elmondhatatlant »