A közelgő utazási szezon miatt már most egyre többen választják a last minute helyett a first minute foglalásokat. Az utazók egyre tudatosabbak és sokan saját maguk szervezik meg az utazásukat.
A legtöbb panasz a szálloda minőségére és komfortfokozatára, elhelyezkedésére, a meghirdetett programok minőségére vagy épp azok elmaradására van. De a rossz minőségű ellátás és a wellness-szolgáltatások hiányossága is rendszeresen előkerül”– mondta kérdésünkre Darai-Nagy Judith, a Smart Travel utazási iroda ügyvezetője. Szerinte a repülős utak legjellemzőbb problémái, a járatok jelentős késése, törlése, az emiatt fennálló kártalanítási kötelezettség elutasítása vagy a helyszíni utasfelvétel során kiszabott büntetések a túlméretezett csomagok miatt. A másik gyakori akadály a kellemetlen, nem várt események, mint: betegség, baleset miatt meghiúsult utazások, ami miatt az utasok kénytelenek lemondani az utazást. De útlemondási biztosítás megkötésével a jelentős anyagi kár elkerülhető.
Épp ezért csak megbízható irodára bízzuk a szervezést! Kössünk biztosítást, és az sem mindegy, hogy pontosan kivel és mire szerződünk! A csomagok sérüléséről vagy lopás gyanúja esetén a kártalanítás miatt mindig kérjünk reptéri jegyzőkönyvet a helyszínen – ennek hiányában egyetlen biztosító sem fizet! Ha nem vagyunk valamivel elégedettek, rögtön jelezzük és minden eseményt fotóval vagy videofelvétellel dokumentáljunk!