Az alkalmazottak alapozót és csillámport hintenek arcukra, rózsaszín szemhéjfestékkel kendőzik a szemeiket, lakkot szórnak a hajukra. Anna tollászkodik, Heather viszont jóval elcsigázottabb. A negyedikes leányzó már több mint egy éve jár ide manikűrre és pedikűrre. A megannyi kozmetika és szépségszalon számára Amerika-szerte az olyan bakfisok jelentik a jövő nemzedékét, mint Anna és Heather. A szalonok országszerte Justin Timberlake, a N\'Sync\' tini sztárcsapata énekesének nevét harsogják , és a pattanások ellen harcoló kozmetikai kezelés ígéretével csábítják a srácokat – és nagy költekezési kapacitással rendelkező szüleiket – a költséges kezelésekre. "Vásárlóink régen minimum 18 évesek voltak, de most a szalonok nemritkán 14, 13, de még 12 éves gyerekeket is fogadnak" – állítja Hannelore Leavy, a Napjaink Kozmetikusainak Társulásainak munkatársa. A Texas állambeli San Antonióban a serdülők könnyedén kaphatnak manikűrt és pedikűrt, hajszínezést és hennás tetoválásokat is. A Red Mountain Adventure szalon Utah államban méregtelenítő fejbőrmasszázst és testfóliázó kezelést kínál a gyerekeknek 115 dollárért. "Nagyon népszerűek a szolgáltatásaink a magas jövedelemmel rendelkező családok körében" – mondja a cég ügyvezetője, Deborah Evans. Így szeretnék ösztönözni gyermekeiket egy egészségesebb életre." De
ez tényleg egészségesebb? Heather Johnson Nicolson egyáltalában nem így gondolja. "Pazarlóan nagy
mennyiség? pénzt költenek el arra, csakhogy azt sugallják a lányoknak – így tudják bebiztosítani, hogy elfogadják őket mások. Nicolson és társai olyan rádióspot-sorozaton dolgoznak, amelyek arra emlékeztetik majd a szülőket, hogy az önbizalom, nem pedig a pedikűr teszi széppé a lányokat. (Newsweek)