Elvetélt magzatvédelem
Csodálkozva olvastam nevezett cikkükben, hogy a szigorúbb magzatvédelmi álláspont okát Gulyás Gergely a KDNP „világnézeti alapon” való szerveződésében látja. Holott mindenféle világnézetű ember, tehát az MSZP Nőtagozatának tagjai számára is világos kell, hogy legyen, feltéve, ha az iskolában rendesen odafigyeltek a biológiaórákon, hogy a magzat, vagy bárminek is nevezzük, a fogantatás pillanatától kezdve egyedi és emberi DNS-sel rendelkezik! Tehát nem a nő testének a része, hiszen más a DNS-ük! Az pedig, hogy önálló életre nem képes, nem lehet ellenérv, hiszen a 4-5 hónapos pocaklakók sem képesek erre, sőt, szó szerint véve még az újszülöttek sem. Persze, sok más érv is van, de a „fogyatékosságok”, amik miatt elvitatják a 12 hetesnél fiatalabb magzatoktól az emberi mivoltot, fellelhetőek a megszületett emberek között is: valakinek a szervei felmondják a szolgálatot, gépek tartják életben, balesetben a felismerhetetlenségig szétroncsolódott az arca, a teste... Akkor tehát már ők sem emberek? Nem csupán egy húsdarabot, a nő testének egy (felesleges) részét távolítják el az abortusz során, hanem egy megismételhetetlen, egyedi, csak emberre jellemző DNS-sel rendelkező lénynek szakítják meg a létezését, bármilyen szinten is legyen ez a lét. A kételkedőknek ajánlom a „Néma sikoly” (Silent scream) című filmet, az interneten több helyen is elérhető.
Czeizel Endre szerint az abortusz a modernkori Taigetosz. Ma a helyzet ennél sokkal rosszabb: nemcsak a beteg magzatokat eliminálják, ami már önmagában is gyalázatos dolog, hanem azokat is, akik más okok miatt nem kellenek: mert „nincs rájuk pénz”, „nincs rájuk idő”, „a karrierrel kell foglalkozni” stb. Majd a nők kifutnak az időből, és akkor jöhet az államilag, pontosabban az adófizetők által is finanszírozott lombikbébiprogram. Ez azonban egy újabb problémát vet fel: milyen alapon igényli egy olyan ember az állami támogatást a lombikbébiprogramban, aki már eldobott magától egy (vagy több) magzatot, nem mellesleg szintén az adófizetők pénzén? Magyarország sem lenne most ilyen nagy bajban a népességfogyás miatt, ha azok, akik az elmúlt években abortusz áldozatai lettek, mindnyájan megszülethettek volna: az ország a növekedésnek egy virágzó szigete lehetne az öregedő Európában. E sorok írója egy olyan túlélő, akit édesanyja kitartó ragaszkodása mentett meg az orvosok által erőltetett abortusztól. Szerencsére! És most már gyermekeim is vannak...
Egy budapesti olvasójuk
Kell-e Szent Korona az alkotmányba?
A Szent Korona a vallásos királyság jelképe, a pápai tekintély kötelező érvényű szolgai elfogadásának politikai pecsétje. Azt jeleníti meg, hogy a király a pápaság alárendeltjeként, a mindenkori pápa parancsait, rendelkezéseit országán belül és kívül, elkötelezett hűbéresként engedelmesen kész végrehajtani, és országát katolikus hitre hajtja, királyi, törvényhozói és végrehajtói hatalmát akár katonák bevetésével is felhasználva. Tudjuk, hogy István király ezt megcsinálta, minden politikai-vallási ellenállást letörve. Az ilyen feudális rendszer „egységét” a királyi diktátumok és az erőszakpolitika biztosítják. A köztársasági, demokratikus államforma másról szól. A demokrácia sokféle hitű, egymástól több dologban eltérő véleményű emberek által létrehozott és működtetett államforma, ahol az állam a vallási-világnézeti semlegessége alapvető evidencia. Ez a politikai rendszer szükségszerű történelmi válasz a középkori Európát végigdúló vallásos rémuralmakra. A demokratikus jogállam tehát nagy kincs! A Kossuth-féle országcímerben okkal nincs korona! Kossuth jól tudta, hogy a császári-királyi-feudalista rendszer veszélyes! Ő nem hitt a Szent István-i állameszményben. Józan demokrata volt és jó hazafi!
Szirty Ágoston