Hogyan vágjunk utat a kommunikációs dzsungelben
Hogyan vágjunk utat a kommunikációs dzsungelben
2000. 12. 02.
A XXI. század küszöbén elképesztő kommunikációs dzsungelben élünk. A bennünket körülvevő, ránk áradó információ mennyisége az elmúlt néhány évtizedben hihetetlen mértékben megtöbbszöröződött. Egyedül a reklámszakmában a figyelmünkért, néhány tized- vagy századmásodperces pillantásunkért forintban és profitban egyaránt mérhető rendkívüli küzdelem folyik. Harcban áll a környezetbarát mosópor a legújabb hajlakkal, a bank a biztosítótársasággal, egyik párt a másikkal, a parlamenti közvetítés a lottósorsolással. Márka a másik márkával, egyik médium a másikkal és önmagával: mindenki versenyben van mindenkivel, hogy a kívánatos vevőkört megkaparintsa az üzenetével. A győztes az lesz, aki mindezt a többieknél jobban csinálja. Jack Trout és Al Ries könyve ebben nyújt izgalmasan eredeti eligazítást.